Ajax Nieuwstopic

Unregistere

Well-known member
Opvallend dat hij dat nog zo lang vol houdt. Je verstaat in de huiskamer toch echt niet wat hij allemaal mompelt.
Ik vind het echt vervelend om hem te horen met zijn zeurstem en schakel direct weg.

Als niemand hem verstaat, maakt het feitelijk ook niet uit wat hij zegt. Dus dan kan hij het ook nooit fout doen. Kans is groot dat hij er daarom al zo lang zit. :p
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je komt dan ook exact uit dezelfde plaats als die man.

Nee. Ik ben in hetzelfde ziekenhuis geboren. Ronald de Boer is in Grootebroek getogen. Jij woont vermoedelijk ongeveer net zo ver van Almere als dat Grootebroek van het ziekenhuis ligt.
 

Reinoud

Well-known member
Dat je niet op de boodschap reageert, maar aangeeft mij niet te kennen. Wat totaal niet terzake doet.
 

Mario

Well-known member
Volgens nu.nl zou van de Beek een transfer overwegen omdat hij voorlopig niet op een basisplaats kan rekenen.
 
Laatst bewerkt:

ElSimao

Active member
Volgens nu.nl zou van de Beek een transfer overwegen omdat hij voorlopig niet op een basisplaats kan rekenen.

Benieuwd wat Fregge van dit nieuws vindt :)

Hij brengt het dusdanig halfslachtig dat ik denk dat dit hem door een zaakwaarnemer ingefluisterd is om de trainer onder druk te zetten. Of niet natuurlijk, het kan ook zijn dat ie het echt niet kan hebben dat een Schone wel speelt en hij niet.
 
Bovenaan