Atreides
Well-known member
Geen idee of ie daadwerkelijk al in beeld is, maar je kan toch alvast polsen of hij voor NL zou willen kiezen?
Lijkt mij ook met name strategisch.
Geen idee of ie daadwerkelijk al in beeld is, maar je kan toch alvast polsen of hij voor NL zou willen kiezen?
Kan die Unnerstal niet worden genaturaliseerd eigenlijk?
Daar hebben we pas iets aan.
Nog vier jaartjes wachten. Is die Unnerstal ook al weer 32...
Als hij een relatie heeft met een Nederlandse, kan het geloof ik binnen drie jaar. Nog twee jaar wachten.
Kan die Unnerstal niet worden genaturaliseerd eigenlijk?
Daar hebben we pas iets aan.
Ik vind het vooral lachwekkend dat Hoogma als voormalig topverdediger word omschreven.
Dat deed ik.
Zes jaar lang leider van de defensie van HSV en aanvoerder daar. Een HSV dat toen nog gewoon echt goed was en o.a. CL speelde.
Ik vind het vooral lachwekkend dat Hoogma als voormalig topverdediger word omschreven.
Ik vind het wat vroeg gezien het niveau waar hij nu op zit. Stel dat hij ja zegt en uiteindelijk toch niet in beeld komt, dan wordt het voor zo'n jongen ook niet fijn als ie dan toch weer naar Marokko wilt veranderen.
Gelden in dat kader wedstrijden van de Nations League als offici?le interlands zoals kwalificatiewedstrijden of zijn het voor de FIFA vereldelde oefenwedstrijden?
Zijn offici?le duels.