Ajax Nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Is het inderdaad. Zullen ze met alle spelers die ook voor een ander land kunnen uitkomen doen.
 

Pascallovic

Well-known member
Geen idee of ie daadwerkelijk al in beeld is, maar je kan toch alvast polsen of hij voor NL zou willen kiezen?

Ik vind het wat vroeg gezien het niveau waar hij nu op zit. Stel dat hij ja zegt en uiteindelijk toch niet in beeld komt, dan wordt het voor zo'n jongen ook niet fijn als ie dan toch weer naar Marokko wilt veranderen.
 

erka

Well-known member
Kan die Unnerstal niet worden genaturaliseerd eigenlijk?

Daar hebben we pas iets aan.
 

Atreides

Well-known member
Ik vind het vooral lachwekkend dat Hoogma als voormalig topverdediger word omschreven.

Dat deed ik.

Zes jaar lang leider van de defensie van HSV en aanvoerder daar. Een HSV dat toen nog gewoon echt goed was en o.a. CL speelde.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Lovren heeft de CL en WK finale gehaald, ik zou het fijn vinden als jij die voortaan als topverdediger benoemd :duim:
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik vind het wat vroeg gezien het niveau waar hij nu op zit. Stel dat hij ja zegt en uiteindelijk toch niet in beeld komt, dan wordt het voor zo'n jongen ook niet fijn als ie dan toch weer naar Marokko wilt veranderen.

Gelden in dat kader wedstrijden van de Nations League als offici?le interlands zoals kwalificatiewedstrijden of zijn het voor de FIFA vereldelde oefenwedstrijden?
 

Kielse Rat

Well-known member
Zijn offici?le duels.

Dan laat je hem binnenkort even invallen in een wedstrijd die er niet meer meedoet. Als het tegenvalt, roep je hem niet meer en anders heb je er een extra speler bij. Zo hebben we het met Bakkali ook gedaan. :p
 
Bovenaan