Ajax Nieuwstopic

Susa

New member
Het zou wel grappig zijn dat hij nu met zijn nieuwe salaris op zak geen knikker meer zou raken:rumcolaa:
 

SanMark.

Well-known member
Jammer dat er geen verlenging bij is gekomen.

Inderdaad. Maar omdat er nog al wat onderhandelingen aan vooraf zijn gegaan is de minimale transfersom misschien wel omhoog gegaan, of de afspraak dat Ajax aan het eind van het seizoen hem niet zo makkelijk hoeft laten te gaan ?
 

Atreides

Well-known member
Jammer dat er geen verlenging bij is gekomen.

Niet goed te begrijpen. Overmars had het contract met minimaal ??n jaar moeten verlengen en de onderhandse afspraak moeten maken dat Hakim weg mag tot bijvoorbeeld 15 augustus bij een goed bod en nooit in de winter.

Inderdaad. Maar omdat er nog al wat onderhandelingen aan vooraf zijn gegaan is de minimale transfersom misschien wel omhoog gegaan, of de afspraak dat Ajax aan het eind van het seizoen hem niet zo makkelijk hoeft laten te gaan ?

Hakim heeft op Ajax-tv aangegeven dat hij in elk geval het seizoen afmaakt. Dat lijkt me al een kleine winst.

Het zou wel grappig zijn dat hij nu met zijn nieuwe salaris op zak geen knikker meer zou raken:rumcolaa:

Dat zou vrij treurig zijn, bakt Ajax er ook niks van met dito gevolgen voor de UEFA-puntjes, moet Feyenoord standaard ook drie voorrondes overleven en daar wordt helemaal geen mens vrolijk van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We hoeven er helemaal nooit drie voorrondes te overleven. Bij de eerste zijn we in principe wel klaar. Maar wel trots natuurlijk.
 

Atreides

Well-known member
We hoeven er helemaal nooit drie voorrondes te overleven. Bij de eerste zijn we in principe wel klaar. Maar wel trots natuurlijk.

Blijft toch een rare focus. Je weet bij Feyenoord dat je de middelen mist die Ajax en PSV wel hebben. Betekent dat je zelden kampioen wordt, maar bijna altijd wel in de top vier moet kunnen eindigen. Zou je door er een leuk seizoen van te maken juist Europa erg belangrijk moeten maken. Extra pluspunt worden je spelers weer beter en meer waard.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb een beetje de hoop opgegeven dat het ooit echt iets gaat worden.
 

Atreides

Well-known member
Hakim is gisteren ge?erd als beste speler van de eredivisie 2017/2018. Mooi dat hij zijn moeder in het zonnetje zette (mama Ziyech had het extra moeilijk doordat de vader van Hakim vroegtijdig overleed). Ook Mathijs de Ligt werd terecht verkozen tot talent van het jaar.

694

Hakim met mama en naar ik vermoed zijn zusje.

N.B. mooi dat klaarblijk in ??n generatie er gegaan is van met hoofddoek naar zonder hoofddoek. Terwijl Hakim ook perfect Nederlands spreekt. Integratie blijft een heikel punt maar dit soort dingetjes geven de burger toch moed.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hakim is gisteren ge?erd als beste speler van de eredivisie 2017/2018. Mooi dat hij zijn moeder in het zonnetje zette (mama Ziyech had het extra moeilijk doordat de vader van Hakim vroegtijdig overleed). Ook Mathijs de Ligt werd terecht verkozen tot talent van het jaar.

694

Hakim met mama en naar ik vermoed zijn zusje.

N.B. mooi dat klaarblijk in ??n generatie er gegaan is van met hoofddoek naar zonder hoofddoek. Terwijl Hakim ook perfect Nederlands spreekt. Integratie blijft een heikel punt maar dit soort dingetjes geven de burger toch moed.

Zodra ze aan de man raakt is dat wel over. Ik ken een vrij aardig ge?ntegreerde Moslima, maar die is van strak t-shirtjes ook gegaan richting hoofddoek. Staat nu zwaar onder controle van haar man. Kan geen stap zetten zonder het goed af te stemmen.
 
Bovenaan