Ajax Nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Tuurlijk 50 miljoen voor Frenkie de Jong en 65 miljoen voor de Ligt. Die kan mooi bij dat fabeltje van 50 miljoen voor Dolberg.
 

Abubakari

Well-known member
Haha, exact. Ook wel toevallig dat het net na een debacle naar buiten komt. Ff wat "goed nieuws" creeren.

Want er staat in dat stukje duidelijk wie bij Ajax dit naar buiten heeft gebracht? Nee dus, dus voor hetzelfde geld is Mike Verweij of een andere Ajax volger de bron. Sterker nog, als er bij Ajax al iemand was die dit naar buiten heeft gebracht had zijn naam er ongetwijfeld bij gestaan.

En ik ben het met Reinoud eens, dat gezeik van jou over taalfoutjes (die je zelf ook vrij vaak maakt) voegt niks toe.
 

ElSimao

Active member
Want er staat in dat stukje duidelijk wie bij Ajax dit naar buiten heeft gebracht? Nee dus, dus voor hetzelfde geld is Mike Verweij of een andere Ajax volger de bron. Sterker nog, als er bij Ajax al iemand was die dit naar buiten heeft gebracht had zijn naam er ongetwijfeld bij gestaan.

Het is me te toevallig dat er een dag na zo'n debacle ons wijsgemaakt wordt dat de leiding gigantische aanbiedingen op onze spelers heeft afgeslagen.
 

Abubakari

Well-known member
En wie maakt ons dat wijs? Niemand binnen Ajax want anders had dat er echt wel bij gestaan. Is gewoon weer ??n of andere volger, misschien wel dezelfde die bleef melden dat Magallan echt wel zou komen. Gewoon een hoop gelul om aandacht te genereren. Ajax doet sowieso zelden of nooit uitspraken over transferbedragen, dus dat komt gewoon uit het geruchtencircuit.
 

Atreides

Well-known member
Het is me te toevallig dat er een dag na zo'n debacle ons wijsgemaakt wordt dat de leiding gigantische aanbiedingen op onze spelers heeft afgeslagen.

Het is inderdaad heel opvallend dat we op het hoogtepunt van het transferseizoen wat lezen over transfers.
img_1788-1.jpg


Verder vooral jezelf wijs blijven maken dat een 2-2 gelijkspel als uitspelende ploeg een slecht resultaat is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Overigens blijf ik het een prulverhaal vinden dat Barcelona 50 miljoen gaat betalen voor de Jong. Net zoals ik 65 miljoen in geen 65 miljoen jaar betaald gaat worden voor de Ligt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In de transfergekte zou het mij niks verbazen. Jahanbaks 25 miljoen euro van AZ naar was het nou Brighton?
 

Janssen

Well-known member
Als 70 miljoen betaalt wordt voor Allison kan 65 voor De Jong ook. Wat de gek ervoor geeft.
 

Eef de Kip

Well-known member
In de transfergekte zou het mij niks verbazen. Jahanbaks 25 miljoen euro van AZ naar was het nou Brighton?

is ook te gek voor woorden maar 65 voor de Ligt, komop he. Net zoals de Jong die voor 50 naar Barcelona zou gaan. dat die interesse hebben vind ik al lastig te geloven maar dat ze daar bovenop nog 50 miljoen gaan betalen gaat er bij mij niet in.
 

Pascallovic

Well-known member
is ook te gek voor woorden maar 65 voor de Ligt, komop he. Net zoals de Jong die voor 50 naar Barcelona zou gaan. dat die interesse hebben vind ik al lastig te geloven maar dat ze daar bovenop nog 50 miljoen gaan betalen gaat er bij mij niet in.
Zeker niet als je ook naar zijn spel gaat kijken. Hij heeft tegen Sturm Graz en gisteren meegedaan, maar meer ook niet dat je ook maar overweegt om daar 50 miljoen voor te betalen. De Ligt kan ik mij nog wel een gek voorstellen die het wil betalen, maar niet dat Ajax daar nee tegen zegt.
 

Batigoal

Well-known member
Voor De Ligt vangen we nog wel een gigantisch bedrag. Alleen al omdat zijn naam inmiddels overal wel bekend is. De reputatie van De Jong zal minder zijn. Die geruchten vind ik net zo geloofwaardig als die €50 miljoen van Monaco voor Dolberg.
 

Atreides

Well-known member
Diverse media waaronder de Telegraaf berichten dat de voormalig topverdedigers Ronald Koeman en Nico-Jan Hoogma Noussair Mazraoui hebben gepolst om zich beschikbaar te stellen voor het Nederlands elftal.
 
Bovenaan