Eef de Kip
Well-known member
Ach, voor 30 miljoen mogen ze 'm ophalen.
Tuurlijk 50 miljoen voor Frenkie de Jong en 65 miljoen voor de Ligt. Die kan mooi bij dat fabeltje van 50 miljoen voor Dolberg.
Haha, exact. Ook wel toevallig dat het net na een debacle naar buiten komt. Ff wat "goed nieuws" creeren.
Want er staat in dat stukje duidelijk wie bij Ajax dit naar buiten heeft gebracht? Nee dus, dus voor hetzelfde geld is Mike Verweij of een andere Ajax volger de bron. Sterker nog, als er bij Ajax al iemand was die dit naar buiten heeft gebracht had zijn naam er ongetwijfeld bij gestaan.
Het is me te toevallig dat er een dag na zo'n debacle ons wijsgemaakt wordt dat de leiding gigantische aanbiedingen op onze spelers heeft afgeslagen.
In de transfergekte zou het mij niks verbazen. Jahanbaks 25 miljoen euro van AZ naar was het nou Brighton?
Zeker niet als je ook naar zijn spel gaat kijken. Hij heeft tegen Sturm Graz en gisteren meegedaan, maar meer ook niet dat je ook maar overweegt om daar 50 miljoen voor te betalen. De Ligt kan ik mij nog wel een gek voorstellen die het wil betalen, maar niet dat Ajax daar nee tegen zegt.is ook te gek voor woorden maar 65 voor de Ligt, komop he. Net zoals de Jong die voor 50 naar Barcelona zou gaan. dat die interesse hebben vind ik al lastig te geloven maar dat ze daar bovenop nog 50 miljoen gaan betalen gaat er bij mij niet in.
Geen idee of ie daadwerkelijk al in beeld is, maar je kan toch alvast polsen of hij voor NL zou willen kiezen?Lachwekkend dat zo'n jongen schijnbaar al in beeld is.