Eef de Kip
Well-known member
Maar dat zal toch wel iets verder gaan dan alleen kijken naar een achternaam?
Maar dat zal toch wel iets verder gaan dan alleen kijken naar een achternaam?
En niet met Ajax bezig zijn gaat je nu eens langer dan 3 uur lukken? 😄zal mij weer lekker op andere zaken focussen.
En niet met Ajax bezig zijn gaat je nu eens langer dan 3 uur lukken?
Administrators kan je niet op negeerlijst zetten.Doe jezelf een lol en zet mij gewoon op je negeerlijst.
Administrators kan je niet op negeerlijst zetten.
Oei, lange tenen. Neem het toch niet zo serieus joh. 😄Doe jezelf een lol en zet mij gewoon op je negeerlijst. Ik kan mij geen normale discussie herinneren.
Technische hart bestaande uit Huntelaar, van ''t Schip en Steijn. Vd Vaart wilde nog niet. Wat een ellende voor die club.Van 't Schip krijgt een technische functie bij Ajax
Krijg je straks van 't Schip als trainer als Steijn ontslagen wordt. Regen, drup.Technische hart bestaande uit Huntelaar, van ''t Schip en Steijn. Vd Vaart wilde nog niet. Wat een ellende voor die club.
Wie kan wel deze selectie aan de praat krijgen?Krijg je straks van 't Schip als trainer als Steijn ontslagen wordt. Regen, drup.
Nou ja, Van der Vaart is ze nog bespaard gebleven, dus dat lijkt me positief.Technische hart bestaande uit Huntelaar, van ''t Schip en Steijn. Vd Vaart wilde nog niet. Wat een ellende voor die club.