Ajax Nieuwstopic

Joost

Well-known member
De laatste club waar van der Vaart iets deed voor de technische staf speelt inmiddels op het derde niveau in Denemarken terwijl ze vier jaar geleden nog Europees speelden.
 

JMD

Well-known member
Denk ook wel dat VdVaart het niet doet omdat zijn zoon inmiddels bij Ajax onder contract staat...
 

JMD

Well-known member
Danielle van 't Schip (55), vrouw van John (en dochter van Willeke Alberti) is overleden... Van 't Schip zei van de week al dat hij wegens prive-omstandigheden nog even zou wachten met de technische functie opnemen....
 

Batigoal

Well-known member
Georgië heeft een recordoverwinning behaald en Mikautadze een doelpuntenrecord van Shota Arveladze verbroken. Weliswaar slechts tegen Thailand, maar hij is de laatste tijd bij zijn land wel hot. Maar ja, dan wel als pure spits. En dan moet je hem dus niet 20 minuutjes geven op rechtsbuiten of 10 waar anderen elkaar telkens in de weg lopen. Ik zou zo graag een trainer willen die Mikautadze gewoon eens 3 wedstrijden in de punt laat staan. Het blijft een voetballer met talent en die kun je niet nu al afschrijven op basis van die spaarzame kansen op verkeerde posities.
 

Maasveld

Well-known member
Volgens The Mirror zou Ajax al in gesprek zijn met Mitchell van der Gaag om eventueel Maurice Steijn op te volgen.
 

Batigoal

Well-known member

Oh, de ironie. Toen hij bij NAC zat en naar ibiza ging en daarna in quarantaine moest moesten we er niet over zeiken
Denk niet dat ook maar ene Ajacied er zich destijds druk maakte over wat er bij NAC gebeurde. Maar dat Steijn zijn prioriteiten niet op orde heeft lijkt me duidelijk.

Of hij weet dat een ontslag toch al onvermijdelijk is gezien de berichtgeving rond Vd Gaag, dat kan natuurlijk ook. Vraag me trouwens af of Vd Gaag de juiste optie is. Schreuder heeft bewezen dat een goeie assistent niet per se een goede hoofdtrainer is. Trek dan de portemonnee en zorg dat je die Knutsen in de winter haalt.
 

Abubakari

Well-known member
Vraag me trouwens af of Vd Gaag de juiste optie is.
Dit bestuur grossiert in verkeerde keuzes dus ook de opvolger van Steijn zal weer een verkeerde keuze zijn. Een ervaren trainer moet je hebben, eentje die bewezen heeft dat ie een teambuilder is. Iemand waar ze in de kleedkamer tegenop kijken. Komen ze met van der Gaag…
 

JMD

Well-known member
Tja, ik weet het niet. Zou het ook een probleem geweest zijn als Ajax bovenaan staat?
Dan zal het ongetwijfeld minder een probleem zijn geweest. Maar sinds wanneer hebben coaches geen recht op vakantie? De halve selectie zit bij de nationale ploegen, de rest krijgt een paar dagen vrij (wegens de drukke kalender en rust), dan mag hij toch ook vakantie houden. En of hij dat nou doet in Diemen, op de Veluwe of op Ibiza is imo niet relevant in deze.
 

JMD

Well-known member
Dit bestuur grossiert in verkeerde keuzes dus ook de opvolger van Steijn zal weer een verkeerde keuze zijn. Een ervaren trainer moet je hebben, eentje die bewezen heeft dat ie een teambuilder is. Iemand waar ze in de kleedkamer tegenop kijken. Komen ze met van der Gaag…
JA, dat verbaasde me idd ook.
Misschien kan Ajax dan beter wachten tot Ten Hag ontslagen is (gaat niet lang meer duren) en dan hem proberen terug te halen.
 

Miramar

Well-known member
Dit bestuur grossiert in verkeerde keuzes dus ook de opvolger van Steijn zal weer een verkeerde keuze zijn. Een ervaren trainer moet je hebben, eentje die bewezen heeft dat ie een teambuilder is. Iemand waar ze in de kleedkamer tegenop kijken. Komen ze met van der Gaag…
Bosz of Slot ?
 
Bovenaan