Hankie
Well-known member
Volgens mij start hij pas als het wat rustiger is in zijn persoonlijke situatie.Krijg je straks van 't Schip als trainer als Steijn ontslagen wordt. Regen, drup.
Volgens mij start hij pas als het wat rustiger is in zijn persoonlijke situatie.Krijg je straks van 't Schip als trainer als Steijn ontslagen wordt. Regen, drup.
Ik zeg doen.De laatste club waar van der Vaart iets deed voor de technische staf speelt inmiddels op het derde niveau in Denemarken terwijl ze vier jaar geleden nog Europees speelden.
Volgens The Mirror zou Ajax al in gesprek zijn met Mitchell van der Gaag om eventueel Maurice Steijn op te volgen.
Het is inmiddels wel een stuk concreter.Stond 4 dagen terug al op Ajax showtime, werd gemeld door de Telegraaf.'Van Praag probeert Kroes eerder aan de slag te laten gaan bij Ajax, Van der Gaag mogelijke opvolger van Steijn'
Michael van Praag probeert om Alex Kroes eerder aan de slagwww.ajaxshowtime.com
Denk niet dat ook maar ene Ajacied er zich destijds druk maakte over wat er bij NAC gebeurde. Maar dat Steijn zijn prioriteiten niet op orde heeft lijkt me duidelijk.Foto van Steijn gaat hard rond; Ajax-supporters reageren woedend
Op social media is een foto opgedoken van naar het lijkt Maurice Steijn die gedurende de interlandperiode op Ibiza zou bivakkeren. Ajax-supporters zijn not amused.www.fcupdate.nl
Oh, de ironie. Toen hij bij NAC zat en naar ibiza ging en daarna in quarantaine moest moesten we er niet over zeiken
Dit bestuur grossiert in verkeerde keuzes dus ook de opvolger van Steijn zal weer een verkeerde keuze zijn. Een ervaren trainer moet je hebben, eentje die bewezen heeft dat ie een teambuilder is. Iemand waar ze in de kleedkamer tegenop kijken. Komen ze met van der Gaag…Vraag me trouwens af of Vd Gaag de juiste optie is.
Dan zal het ongetwijfeld minder een probleem zijn geweest. Maar sinds wanneer hebben coaches geen recht op vakantie? De halve selectie zit bij de nationale ploegen, de rest krijgt een paar dagen vrij (wegens de drukke kalender en rust), dan mag hij toch ook vakantie houden. En of hij dat nou doet in Diemen, op de Veluwe of op Ibiza is imo niet relevant in deze.Tja, ik weet het niet. Zou het ook een probleem geweest zijn als Ajax bovenaan staat?
JA, dat verbaasde me idd ook.Dit bestuur grossiert in verkeerde keuzes dus ook de opvolger van Steijn zal weer een verkeerde keuze zijn. Een ervaren trainer moet je hebben, eentje die bewezen heeft dat ie een teambuilder is. Iemand waar ze in de kleedkamer tegenop kijken. Komen ze met van der Gaag…
Bosz of Slot ?Dit bestuur grossiert in verkeerde keuzes dus ook de opvolger van Steijn zal weer een verkeerde keuze zijn. Een ervaren trainer moet je hebben, eentje die bewezen heeft dat ie een teambuilder is. Iemand waar ze in de kleedkamer tegenop kijken. Komen ze met van der Gaag…