Ajax Nieuwstopic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik weet dat (zelfs) Heerenveen een vast netwerk van adressen heeft, met name voor jongere spelers.
 

JMD

Well-known member
Het lijkt me toch ook geen rocket science hoe je met nieuwe (zeker buitenlandse) spelers moet omgaan...
 

Batigoal

Well-known member
Die persoon is er ook wel binnen Ajax, ene Herman Pinkster. En blijkbaar zijn een aantal buitenlandse voetballers wel heel lovend over zijn begeleiding. Net als dat er in ieder geval in het verleden meerdere gastgezinnen zijn geweest die spelers in huis kregen. Wellicht dat 12 nieuwe spelers in één zomer een beetje too much is geweest voor hem.

Maar goed, dan nog is het verstandig om hier als club gewoon een team op te zetten, want het opvangen van nieuwe spelers uit het buitenland zit 'm wat mij betreft niet alleen in het regelen van woonruimte.
 

ALenstra

Well-known member
Ik las in 11Freunde een verhaal over iemand die bij FC Nürnberg buitenlandse spelers helpt. Hij zei dat hij de spelers ook helpt tijdens hun eerste bezoek aan een supermarkt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die persoon is er ook wel binnen Ajax, ene Herman Pinkster. En blijkbaar zijn een aantal buitenlandse voetballers wel heel lovend over zijn begeleiding. Net als dat er in ieder geval in het verleden meerdere gastgezinnen zijn geweest die spelers in huis kregen. Wellicht dat 12 nieuwe spelers in één zomer een beetje too much is geweest voor hem.

Maar goed, dan nog is het verstandig om hier als club gewoon een team op te zetten, want het opvangen van nieuwe spelers uit het buitenland zit 'm wat mij betreft niet alleen in het regelen van woonruimte.
Herman Pinkster deed dit voorheen bij Heerenveen en is een kei inderdaad. Volgens mij was hij echter vooral altijd bij jeugdspelers betrokken. Gezien de miljoenen die er bij Ajax rondgaan, zouden een paar extra mensen geen luxe zijn. Dat betaalt zich altijd uit.
 

Batigoal

Well-known member
Geen handige uitspraken over interne zaken bij een club waar je op dit moment nog niet in dienst bent. Hij zal vast meer weten over het onderzoek naar Mislintat, maar het komt niet echt professioneel over om daarover nu al in het openbaar iets te zeggen.

Dat hij inhoudelijk vindt dat de selectie uit balans is en Mislintat te veel is doorgeschoten, daar kan iedereen het alleen maar mee eens zijn.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Geen handige uitspraken over interne zalen bij een club waar je op dit moment nog niet in dienst bent. Hij zal vast meer weten over het onderzoek naar Mislintat, maar het komt niet echt professioneel over om daarover nu al in het openbaar iets te zeggen.
Dit inderdaad.

Dat hij inhoudelijk vindt dat de selectie uit balans is en Mislintat te veel is doorgeschoten, daar kan iedereen het alleen maar mee eens zijn.
Precies
 
Bovenaan