PSV heeft Mart van den Heuvel.Maar wat doen ze bij Feyenoord, PSV enz dan anders dan bij Ajax? Want daar hoor je zelden dit soort verhalen over.
PSV heeft Mart van den Heuvel.Maar wat doen ze bij Feyenoord, PSV enz dan anders dan bij Ajax? Want daar hoor je zelden dit soort verhalen over.
Daar gaat het sportief goed dus dan valt er minder te klagen.Maar wat doen ze bij Feyenoord, PSV enz dan anders dan bij Ajax? Want daar hoor je zelden dit soort verhalen over.
Ja, klopt nu, maar gezien de reacties hierboven speelt het bij AJax al langerDaar gaat het sportief goed dus dan valt er minder te klagen.
Herman Pinkster deed dit voorheen bij Heerenveen en is een kei inderdaad. Volgens mij was hij echter vooral altijd bij jeugdspelers betrokken. Gezien de miljoenen die er bij Ajax rondgaan, zouden een paar extra mensen geen luxe zijn. Dat betaalt zich altijd uit.Die persoon is er ook wel binnen Ajax, ene Herman Pinkster. En blijkbaar zijn een aantal buitenlandse voetballers wel heel lovend over zijn begeleiding. Net als dat er in ieder geval in het verleden meerdere gastgezinnen zijn geweest die spelers in huis kregen. Wellicht dat 12 nieuwe spelers in één zomer een beetje too much is geweest voor hem.
Maar goed, dan nog is het verstandig om hier als club gewoon een team op te zetten, want het opvangen van nieuwe spelers uit het buitenland zit 'm wat mij betreft niet alleen in het regelen van woonruimte.
Wat wil je ook, voor vijf ton heb je in Amsterdam een bezemkast.Volgens Christian Willaert ligt het iets genuanceerder. Akpom zou 25 appartementen hebben afgekeurd.
Er is geen woning schaarste?Volgens Christian Willaert ligt het iets genuanceerder. Akpom zou 25 appartementen hebben afgekeurd.
Dat doet toch iedereen daar?
Alex Kroes geeft al kritiek op Mislintat voor hij in dienst is... Die Kroes komt op mij een beetje mediageil over, dat wordt veel lekken naar de pers als hij bij Ajax zit.
Dit inderdaad.Geen handige uitspraken over interne zalen bij een club waar je op dit moment nog niet in dienst bent. Hij zal vast meer weten over het onderzoek naar Mislintat, maar het komt niet echt professioneel over om daarover nu al in het openbaar iets te zeggen.
PreciesDat hij inhoudelijk vindt dat de selectie uit balans is en Mislintat te veel is doorgeschoten, daar kan iedereen het alleen maar mee eens zijn.