Ik hoop overigens op weinig gezeik. Ik werk op Amsterdam CS vanmiddag...
Hopelijk niet. Maar zal wel eea aan gasten tegen komen als ze echt massaal komen. Uit het noordwesten komen ze allemaal bij mij langs.Zal dat echt naar CS overslaan dan?
Hopelijk niet. Maar zal wel eea aan gasten tegen komen als ze echt massaal komen. Uit het noordwesten komen ze allemaal bij mij langs.
Ik ook niet. Utrecht CS wil het daarentegen wel eens fout gaan als Ajax en Feyenoord tegelijkertijd spelen en de provincialen zich weer naar hun clubje spoeden.Dat is waar. Maar meestal centreert de ellende zich toch rondom het stadiongebied. Ik heb op Rotterdam CS nooit echt wat meegemaakt.
Zo ongeveer de hele RVC plus Hendriks volgens mij. Steijn mocht blijven zitten.Tot nu toe heeft de F Side gekregen wat ze wilden. Zijn er nog meer die volgens hun moeten vertrekken?
Ik blijf tot de laatste snik! Al kost dat Ajax hun ondergang!
NeeIs er trouwens een DVK staff te bedenken om Ajax weer naar de top te brengen?
Welke functie zou bij jou passen?Nee
ik offer mij wel op….
Lafaard!Ik ben niet beschikbaar.
Haptonoom✌🏾Welke functie zou bij jou passen?
Ah, dat lijkt me niet overbodig en zeer nuttig bovendien!Haptonoom✌🏾
Dit Ajax is misschien nog wel slechter als het team van Wouters en Westerhof…Ah, dat lijkt me niet overbodig en zeer nuttig bovendien!
Zo ongeveer de hele RVC plus Hendriks volgens mij. Steijn mocht blijven zitten.
Overigens was die Eringa ook verschrikkelijk. Dat was nou echt iemand die daar zat om belangrijk gevonden te worden 'kijk mij eens belangrijk bij Ajax zijn'... Wat die in hemelsnaam zou toevoegen aan Ajax (of een voetbalclub in het algemeen) is me echt een raadsel.