gevegt
Well-known member
De Telegraaf heeft, hoe cynisch, blijkbaar gewoon een hekel aan Duisters.Als het bericht in de Telegraaf klopt dan ging hij zich meer gedragen als hoe hyballa zich gedroeg… terecht dat je dan stopt met de samenwerking
De Telegraaf heeft, hoe cynisch, blijkbaar gewoon een hekel aan Duisters.Als het bericht in de Telegraaf klopt dan ging hij zich meer gedragen als hoe hyballa zich gedroeg… terecht dat je dan stopt met de samenwerking
Ah, vandaar dat Maurits Hendriks er nog zit.
Je vergeet gemakshalve dat één van zijn opdrachten het drastisch verminderen van het salarishuis was.Ik vind het ergens wel sneu. Zonder cynisme vind ik die Mislintat wel een gave vent. Hij ziet eruit als iemand die ik zo tegen het lijf kan lopen bij een concert. En ik vond het ook wel mooi hoe hij die spelerspresentatie steeds deed. Straalde echt het enthousiasme en de passie vanaf. Zag in de afgelopen maanden ook heel veel Ajacieden, mede daardoor, erg enthousiast op zijn aankopen reageren. Denk alleen dat zijn 'real life Football Manager' obsessie een beetje door is geslagen en hij daarmee zijn eigen graf heeft gegraven. Een aantal van dat soort aankopen is niks mee. Zullen er vast een aantal uitgroeien tot pareltjes. Maar een heel contingent is gewoon teveel, zeker als er een aantal geeneens Engels spreken, ze wel erg laat aangesloten zijn en er ook niet bepaald een stabiele groep stond om ze goed op te vangen.
Ik denk dat hij het zichzelf makkelijker had kunnen maken door een aantal transfers anders te doen. Er waren best wat spelers op de markt die denk ik meer goodwill hadden gecreëerd. Zeker intern, maar ik denk ook wel bij de achterban. Zal ze hieronder eens op een rijtje zetten. Stel hij had in elk geval een aantal van dit soort keuzes gemaakt en de resultaten zouden net zo tegenvallen, denk ik niet dat hij geslachtofferd zou zijn. Maar aan de andere kant weet ik ook niet wat er allemaal waar is van die wilde geruchten in de Telegraaf over zijn vermeende rare gedrag in de afgelopen dagen.
Tagliafico ipv Sosa
Ziyech ipv Mikautadze
Dest ipv Gaaei
Van de Beek ipv Mannsverk
D. Sanchez ipv Avila
Olij ipv Ramaj
Met name die eerste drie zou volgens mij de publieke opinie totaal draaien. Maar goed..
Dan moet het wel een hele domme club zijn. Denk dat hij voorlopig niet aan de bak komt.Zou Mislintat al die spelers ook weer bij Ajax ophalen als hij weer een nieuwe club heeft gevonden?
Hopen dat de F-side morgen de Arena in de fik gaat zetten😎
Dat hadden ze bij de vorige klassieker al gedaan.Hopen dat de F-side morgen de Arena in de fik gaat zetten😎
Komt van de NOSZe geven aan dat het zo schijnt te zijn dat die zaakwaarnemertruc meer is toegepast deze window. Ik begreep dat Sosa de enige was die met deze zaakwaarnemer binnen is gekomen. Neem aan dat je dat toch even checkt voordat je iets gaat roepen.
Komt van de NOS
Directeur VEB: 'Mislintat wilde dat groot deel aanwinsten Ajax zaakwaarnemer zou ruilen'
De Vereniging van Effectenbezitters (VEB) heeft aanwijzingen dat Sven Mislintat de meeste van de twaalf nieuwe spelers heeft verplicht om te kiezen voor een andere zaakwaarnemer, die ook zakenrelatie van de Duitser is.nos.nl
Dit trucje wordt wel vaker gedaan. Hij heeft ook een verleden bij Dortmund dus dan zou je wel moeten weten hoe het bij beursgenoteerde club gaat.