Ajax Nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Een VEB roept volgens mij wel vaker wat zonder echt onderzoek te hebben gedaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk niet. Maar zal wel eea aan gasten tegen komen als ze echt massaal komen. Uit het noordwesten komen ze allemaal bij mij langs.

Dat is waar. Maar meestal centreert de ellende zich toch rondom het stadiongebied. Ik heb op Rotterdam CS nooit echt wat meegemaakt.
 

Jef400

Well-known member
Dat is waar. Maar meestal centreert de ellende zich toch rondom het stadiongebied. Ik heb op Rotterdam CS nooit echt wat meegemaakt.
Ik ook niet. Utrecht CS wil het daarentegen wel eens fout gaan als Ajax en Feyenoord tegelijkertijd spelen en de provincialen zich weer naar hun clubje spoeden.
 

gevegt

Well-known member
Tot nu toe heeft de F Side gekregen wat ze wilden. Zijn er nog meer die volgens hun moeten vertrekken?
 

JMD

Well-known member
Tot nu toe heeft de F Side gekregen wat ze wilden. Zijn er nog meer die volgens hun moeten vertrekken?
Zo ongeveer de hele RVC plus Hendriks volgens mij. Steijn mocht blijven zitten.

Overigens was die Eringa ook verschrikkelijk. Dat was nou echt iemand die daar zat om belangrijk gevonden te worden 'kijk mij eens belangrijk bij Ajax zijn'... Wat die in hemelsnaam zou toevoegen aan Ajax (of een voetbalclub in het algemeen) is me echt een raadsel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo ongeveer de hele RVC plus Hendriks volgens mij. Steijn mocht blijven zitten.

Overigens was die Eringa ook verschrikkelijk. Dat was nou echt iemand die daar zat om belangrijk gevonden te worden 'kijk mij eens belangrijk bij Ajax zijn'... Wat die in hemelsnaam zou toevoegen aan Ajax (of een voetbalclub in het algemeen) is me echt een raadsel.

Ik ken die man niet, maar wat verwacht jij van een RvC? Een voetbalclub is een bedrijf en zeker Ajax. Een RvC houdt toezicht op alle onderdelen van de bedrijfsvoering, maar is niet verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering. Het is nou niet echt noodzakelijk dat RvC leden allemaal 100 interlands hebben gespeeld.

Gezien het draagvlak lijkt het mij wel essentieel dat de toekomstige RvC leden tevens lid zijn van de F-Side.
 

gevegt

Well-known member
De aandeelhouders hebben de ultieme macht. Dat is de vereniging van Ajax.
Ik ben best wel benieuwd wie dat zijn.
 
Bovenaan