Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Zie ook wat Sar zegt "Dit het slechtst denkbare bericht".

Als er nog hoop was op revalidatie of op iets anders dan een kasplantje scenario was dit niet het slechtst denkbare scenario geweest.
Het is veel erger dan "einde carriere Nouri", het is gewoon einde Nouri lijkt mij. Echt ongelooflijk. Ik hoop dat ik het mis heb en dat het toch op ??n of andere manier mee valt, maar ik zie echt niet hoe.
Ik ook niet. Einde carriere vond ik vanaf het begin nog de minste zorgen. Hoopte dat ie lopend het ziekenhuis kon verlaten, maar dat gaat dus nooit meer gebeuren. Op basis van de communicatie kun je niet tot een andere conclusie komen. Het lijkt vooral de vraag te worden, wanneer je de stekker eruit trekt, zoals in het verleden bij Friso gebeurd is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In het bericht staat ook dat hij voor verzorging naar Amsterdam wordt overgebracht. Verder ook helemaal niets van een wens op enig herstel vanuit Ajax. Duidelijk omdat dat niet realistisch is.
 

Abubakari

Well-known member
Ik lees net op Ajax Showtime dat Sheraldo Becker (vriend van Nouri en zijn broers) ook heeft gezegd gehoord te hebben van Appies broers dat ie hersendood is.

Ik moet telkens denken aan dat filmpje voor en na Ajax-Willem II voor de beker. Nouri thuis/op pad naar de Arena en zijn debuut met rake vrije trap... Zo'n blij mannetje met zijn trotse familie.
 

De Wolf

Well-known member
Reactie van de broer van Nouri

,,De doktoren zijn vrij zeker van hun zaak dat het niet goed komt. Als hij bijkomt zou hij niet meer kunnen denken, eten, praten, lopen, zelfs waarschijnlijk niet eens iemand herkennen. Niet meer functioneren gewoon.

Dit lijkt idd einde verhaal.
 

Jozsef

New member
Als een groot deel van de hersens onherstelbaar beschadigd zijn waardoor cruciale functies weggevallen zijn, hoe of wat kun je dan revalideren?

Op een MRI-scan die je zwarte vlekken. Dat zijn onherstelbare gebieden in de hersenen en die kunnen nooit meer herstellen.
Hooguit kunnen andere hersencellen wat functie's gaan overnemen, maar die kans is niet groot.
 

de waan

Well-known member
Vandaag gezellig een dagje op stap, maar nadat het nieuws doorkwam wilde het niet echt gezellig meer worden. Wat onvoorstelbaar verschikkelijk dit.
 

Unregistere

Well-known member
Ongelooflijk triest nieuws zeg. Geen woorden voor. Je zou het bericht maar krijgen als familie na al die dagen tussen hoop en vrees, verschrikkelijk.
 

SanMark.

Well-known member
Zie ook wat Sar zegt "Dit het slechtst denkbare bericht".

Als er nog hoop was op revalidatie of op iets anders dan een kasplantje scenario was dit niet het slechtst denkbare scenario geweest.
Het is veel erger dan "einde carriere Nouri", het is gewoon einde Nouri lijkt mij. Echt ongelooflijk. Ik hoop dat ik het mis heb en dat het toch op ??n of andere manier mee valt, maar ik zie echt niet hoe.

Einde leven inderdaad.
 

JFK

Well-known member
Ik moet telkens denken aan dat filmpje voor en na Ajax-Willem II voor de beker. Nouri thuis/op pad naar de Arena en zijn debuut met rake vrije trap... Zo'n blij mannetje met zijn trotse familie.
Toen ik dat filmpje zag, toen werd ik een blij mens. Nouri die trots was op z'n goal. Thuiskomen met een big smile en dat zijn familie apetrots was. Dat vond ik zo prachtig om te zien.
Ik moest daar toen aan denken toen ik de tragedie zag op TV. Wetende dat zijn familie ook die wedstrijd zagen.

Pffff....woorden schieten gewoon tekort. Elk woord dat je er aan besteed zal de lading ook niet dekken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit dat persbericht van dinsdag nog eens terug te lezen. Hoe kan het nou dat ze toen niks hebben gezien?

Een CT-scan (hersenscan), alsmede enkele andere neurologische onderzoeken, lieten geen afwijkingen zien. Dit zegt nog steeds niks over zijn totale herstel. Het is de bedoeling van de artsen om Nouri het komende etmaal geleidelijk te laten ontwaken waarna de hersenfuncties verder en beter kunnen worden onderzocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan