Pascallovic
Well-known member
Ik zit dat persbericht van dinsdag nog eens terug te lezen. Hoe kan het nou dat ze toen niks hebben gezien?
Inderdaad erg vreemd.
Ik zit dat persbericht van dinsdag nog eens terug te lezen. Hoe kan het nou dat ze toen niks hebben gezien?
Inderdaad erg vreemd.
Sowieso rare berichtgeving de hele tijd. "Stabiel en buiten levensgevaar", "kunstmatig in slaap". Zegt de media ineens niet meer waar het op staat?
Het bericht van gisteravond was erg kortaf, zeker met de wetenschap dat ze hem bij kennis zouden brengen die dag. Na dat bericht vreesde ik al voor slecht nieuws vandaag.Ze hielden hem dus kunstmatig in slaap, dat bericht van Jamel maakt melding van 'morgen gaan we hem langzaam aan weer bij kennis brengen'. Dat morgen was gisteren. Vraag me af of dat weer bij kennis brengen uberhaupt gelukt is. Vrees van niet.
Het bericht van gisteravond was erg kortaf, zeker met de wetenschap dat ze hem bij kennis zouden brengen die dag. Na dat bericht vreesde ik al voor slecht nieuws vandaag.
Dat was precies hoe het was. Hij was op het veld in accuut levensgevaar, dat gevaar was na de lange reanimatie en verdere behandeling in het ziekenhuis (pas) geweken. Daarna is hij om de schade aan de hersens te beperken in slaap gehouden. Dat heeft dus niet meer mogen baten, de hersenen hebben zaterdag te lang zonder zuurstof gezeten.Sowieso rare berichtgeving de hele tijd. "Stabiel en buiten levensgevaar", "kunstmatig in slaap". Zegt de media ineens niet meer waar het op staat?
Dat was precies hoe het was. Hij was op het veld in accuut levensgevaar, dat gevaar was na de lange reanimatie en verdere behandeling in het ziekenhuis (pas) geweken. Daarna is hij om de schade aan de hersens te beperken in slaap gehouden. Dat heeft dus niet meer mogen baten, de hersenen hebben zaterdag te lang zonder zuurstof gezeten.
Vandaag wel ergens gelezen hoe dat zit. Komt er op neer dat als hij in slaap gehouden wordt er geen of sterk verminderde hersenactiviteit is en dat je dan dus maar heel beperkt de schade op kunt meten en datgene wat ze konden zien gaf aan dat er geen schade was. Vandaag zullen ze hem op ??n of andere manier dermate bij gebracht hebben dat ze wel een volledig beeld van de schade konden krijgen.
Dat moet het haast wel zijn geweest ja.
Op gegeven moment zal dan toch de stekker eruit worden getrokken lijkt me?