Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Ja, ik weet niet in hoeverre dat mag, bij moslims. En of de familie dat uberhaupt wil.

Persoonlijk, dus niet relevant, zou ik de stekker er uit halen. Als ik in de positie van Nouri lag, zou ik dat ook willen. Maar goed, welke 20 jarige heeft zoiets vast liggen?
Scherp. Vraag me idd af of zoiets mag in hun religie. Mijn familie weet hoe ik over zulke zaken denk. Als ik niet meer zelfstandig kan functioneren mogen ze me spuitje geven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Deze laat ik wijselijk aan mij voorbij gaan.

Verstandig.

Als ik het eerste persbericht van de familie van Nouri lees, heb ik niet de indruk dat ze van plan zijn om snel de stekker eruit te trekken. Maar goed, dat kan ook de emotie zijn nu ze het nieuws net te horen hebben gekregen. Verder vind ik ook vooral dat men het bij de familie moet laten.
 

Eresd?g?

Banned
Ik lees alweer heel veel dat God bepaalt, dus ik denk inderdaad niet dat ze heel snel de stekker eruit trekken.
Ik vrees hetzelfde.... Maar wellicht is er een onverwacht herstel en krijgt hij bepaalde functies terug. Who knows.... Ik moet sinds t vreselijke bericht van vanmiddag ook af en toe denken aan die linksback van Utrecht. Dat was ook zo ontzettend ongelukkig. Leeft nog wel maar is ook afhankelijk van apparatuur.
 

leo1949

Well-known member
Ook AZ Alkmaar leeft mee met dit trieste gebeuren.

1422584_1295453097244251_6598830385521537827_n.jpg
 

Pascallovic

Well-known member
Heel bijzonder hoe elke spelersselectie van zich laat horen en stilstaat bij hetgeen wat er met Nouri is gebeurd. Respect hiervoor.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind de reacties uit de voetbalwereld inderdaad hartverwarmend. Het laat zien dat dit soort zaken rivaliteit overstijgt.

Nesu bedoelde ik. Partijtje op training liep verkeerd af.

Bij Nesu was er sprake van verlamming/dwarslaesie, dat is een totaal ander geval.

Een kennis van vroeger die mijn leeftijd had overleed een aantal jaar geleden nadat hij meer dan een jaar in coma had gelegen. Dag in dag uit verzorgde zijn familie hem terwijl de hoop dat hij nog wakker zou worden minimaal was. Die zorg is zwaar, aangezien je het dagelijkse ritme moet volhouden en dus alles moet nabootsen om het lichaam nog aan de gang te houden. Uiteindelijk overleed hij aan een longontsteking aangezien het lichaam dat niet actief kan bestrijden.
 

De Wolf

Well-known member
Ze trekken in Nederland toch na een half jaar de stekker eruit wanneer er geen kans is op herstel?

In het buitenland kan het anders zijn. Friso werd verpleegd in Londen waardoor hij het anderhalf jaar heeft kunnen volhouden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet het niet wat het kost. Zolang Ajax het salaris doorbetaalt, zijn de kosten wellicht wel gedekt. Verder geen idee wat het beleid is. Ik heb nog nooit gehoord dat het niet aan de familie was.
 

De Wolf

Well-known member
Ik weet het niet wat het kost. Zolang Ajax het salaris doorbetaalt, zijn de kosten wellicht wel gedekt. Verder geen idee wat het beleid is. Ik heb nog nooit gehoord dat het niet aan de familie was.

Reken maar op 1 tot 1,5 miljoen per jaar
 

Mario

Well-known member
Ze trekken in Nederland toch na een half jaar de stekker eruit wanneer er geen kans is op herstel?

In het buitenland kan het anders zijn. Friso werd verpleegd in Londen waardoor hij het anderhalf jaar heeft kunnen volhouden.

Friso had ook te maken met het feit dat het koningshuis voorzichtig moet zijn met dit soort issues. Daar ligt elke actie onder een vergrootglas. De stekker eruit trekken is een vorm van euthanasie, dat ligt in gelovige kring gevoelig.
 

Eresd?g?

Banned
Ik vind de reacties uit de voetbalwereld inderdaad hartverwarmend. Het laat zien dat dit soort zaken rivaliteit overstijgt.



Bij Nesu was er sprake van verlamming/dwarslaesie, dat is een totaal ander geval.

Een kennis van vroeger die mijn leeftijd had overleed een aantal jaar geleden nadat hij meer dan een jaar in coma had gelegen. Dag in dag uit verzorgde zijn familie hem terwijl de hoop dat hij nog wakker zou worden minimaal was. Die zorg is zwaar, aangezien je het dagelijkse ritme moet volhouden en dus alles moet nabootsen om het lichaam nog aan de gang te houden. Uiteindelijk overleed hij aan een longontsteking aangezien het lichaam dat niet actief kan bestrijden.
Bedoelde meer dat hij ook van t ene moment op t andere moment niets meer kon zelfstandig. Oorzaak was anders, resultaat min of meer hetzelfde. Na het bericht van gisteren moest ik daarom af en toe ook aan hem denken.
 

JMD

Well-known member
Ze trekken in Nederland toch na een half jaar de stekker eruit wanneer er geen kans is op herstel?

In het buitenland kan het anders zijn. Friso werd verpleegd in Londen waardoor hij het anderhalf jaar heeft kunnen volhouden.

Prins Friso is op een gegeven moment ook overgebracht naar NL hoor, waar hij ook overleed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan