AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vraag mij wel af in hoeverre de voetbalclub van Erdogan ook hier aanhangers heeft. We hebben in Nederland, Belgi? en Duitsland genoeg Erdogan fanboys die ellende kunnen veroorzaken, maar uitgerekend een bezoek van Erdogan zijn voetbalclub lijkt weinig kwaad te kunnen.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik vraag mij wel af in hoeverre de voetbalclub van Erdogan ook hier aanhangers heeft.
2 jaar geleden hadden ze in Alkmaar aardig wat supporters mee (toch zeker 500). Zeker opvallend veel ten opzicht van het aantal dat hun thuiswedstrijd trok (5300).

Toen was er natuurlijk nog geen gedoe tussen Erdogan en Nederland, en waren er totaal geen problemen bij de wedstrijden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AFC Ajax in Europa: AFC Ajax -Manchester United [finale]

AFC Ajax in Europa: AFC Ajax -Manchester United [finale]

Volgens mij begon Ballotelli leuk, maar kwamen er naarmate het seizoen vorderde meer incidenten. Maar ik volg de Franse competitie eerlijk gezegd nauwelijks.
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax zal bij alle 5 de tegenstanders worden aangemerkt als de favoriet om door te gaan. Ik wil wel een keer naar Bern.
 

fr-keff

Active member
Ik denk dat elke tegenstander voor Ajax op dit moment lastig is. Wanneer zijn deze wedstrijden? Benieuwd of het de spelers lukt op z'n korte termijn de gebeurtenissen van de laatste dagen van zich af te zetten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
In het belang van de bankrekening van Feyenoord zeg ik: daar ben ik niet ontevreden mee!
 

Pascallovic

Well-known member
Ik denk dat elke tegenstander voor Ajax op dit moment lastig is. Wanneer zijn deze wedstrijden? Benieuwd of het de spelers lukt op z'n korte termijn de gebeurtenissen van de laatste dagen van zich af te zetten.
Over 11 of 12 dagen is de heenwedstrijd in Frankrijk.
 

Eresd?g?

Banned
Andere fase in competitie. Ajax start altijd stroef. Daarnaast is Nice beste ploeg uit t hele rijtje wat geloot kon worden. Alle gebeurtenissen van afgelopen weken werken ook niet mee. Selectie is nog niet op orde.
 

Batigoal

Well-known member
Nice hadden we juist niet moeten loten. In de vorm van de Europa League na de winterstop vorig seizoen zou dat best te doen zijn, maar ik denk dat niemand een idee heeft waar Ajax staat op dit moment. We hebben door de gebeurtenissen van afgelopen week ook een aantal oefenwedstrijden misgelopen, dus je loopt daarin op achterstand.
 
G

Gast

Guest
Ajax heeft natuurlijk gewoon een kans, maar dit is een ongelukkige loting. Dat was het echter na vorig seizoen wel weer een keertje tijd voor. Geen idee van de transfers van Nice en dergelijke, wat daar aan de hand is geweest deze zomer. Zullen mooie wedstrijden worden. De factor Nouri speelt natuurlijk ook mee. Iedere voetballiefhebber, ikzelf incluis, heeft de afgelopen week wel een keer gedacht: 'waar gaat het allemaal over ook, dat hele voetbal.' Hoe moeten die spelers zich voelen die een vriend verliezen.. Dat gaat zeker meespelen en dat is volkomen te begrijpen ook.
 

Pascallovic

Well-known member
Eerste keuze voor het trainerschap van Dortmund was de trainer van Nice. Die wilden de trainer echter niet laten gaan, waardoor ze bij Bosz zijn uitgekomen.
 
G

Gast

Guest
Jep, zij hielden de poot wel stijf.. Al weten we natuurlijk nog steeds niet precies hoeveel Bosz weggejaagd is of echt zelf weg wilde, gelet op het interview van Bergkamp in VI.
 

Eresd?g?

Banned
Enig voordeel is dat je niet afgaat tegen Nice. Uitschakeling wordt nu verwacht. Tegen andere clubs verwacht je dat ze doorgaan en elk ander resultaat is een afgang.
 

Batigoal

Well-known member
Met een beetje geluk staat Dolberg (of Huntelaar) komende maand tegenover Isimat-Mirin; in de L'Equipe staat dat Nice hem graag terug wil halen naar Frankrijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan