AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voetbal-Coach

Administrator
Topic voor het Europese avontuur van Ajax. Te beginnen met aankomende woensdag het duel op bezoek waar we 20 jaar geleden voor het laatst de Champions League wonnen; Wenen.

Ditmaal niet voor de finale van de cup maar een finale opzich; ons plaatsen voor de (volgende voorronde van de) Champions League.

Rapid Wien x Ajax
 

JFK

Well-known member
Thomas Prager is de enige die ik ken bij Rapid.
Hoewel we ook niets wisten van RB Salzburg, moet Rapid toch geen probleem zijn?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ze hebben met Beric in elk geval een hele goede spits in huis. Verder zullen ze qua spelopvatting wel wat weg hebben van Salzburg, maar Salzburg is wel even een klasse beter.
 

Batigoal

Well-known member
Thomas Prager is de enige die ik ken bij Rapid.
Hoewel we ook niets wisten van RB Salzburg, moet Rapid toch geen probleem zijn?

Prager zit er al twee jaar niet meer. Wikipedia is niet goed op de hoogte kennelijk.

Die Beric is inderdaad wel een goeie spits, die was me in de Europa League al een aantal keer opgevallen. Verder is Red Bull Salzburg al een tijdje van een andere orde, maar aangezien Ajax volgens de resultaten nog niet in goede doen lijkt zal het wel een moeizaam tweeluik worden.
 

ALenstra

Well-known member
Ik sla RB Salzburg toch hoger aan dan Rapid Wien. Ajax moet normaal gesproken Rapid Wien kunnen verslaan. Ik zou het een stunt vinden als Ajax dit verliest.
 

Marinos

Well-known member
Kan er een vbookie aangemaakt worden voor de SMS6 vraag in de rust? Ik gok op: welke prijs won Ajax 20 jaar geleden in Wenen? A. De Champions League B. De Johan Cruyff Schaal of C. Het Amsterdam Tournament.
 

zwammy

Well-known member
Oei, maar 800 van de 2400 beschikbare kaarten verkocht. Dat is wel heel erg matig hoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AFC Ajax in Europa (Rapid Wien x Ajax)

AFC Ajax in Europa (Rapid Wien x Ajax)

Wenen is vanuit Nederland ook lastig te bereiken per auto, trein of vliegtuig,

Meestal is de animo bij Ajax toch niet veel meer of minder dan de animo bij Feyenoord om de club achterna te reizen?
 

zwammy

Well-known member
Daarom is het toch matig, Wenen is europees technisch om de hoek. Je mag klagen als je naar Isra?l moet, of al die Russische landen.
 

Pascallovic

Well-known member
Zal wel door de vakantietijd komen en het feit dat het erg kort dag is allemaal. Had zelf heel graag naar Wenen gegaan, maar kon op zo'n korte termijn geen vrij krijgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan