Stelletje PSV'ers.
Het "Helemaal niets in Amsterdam" was dit seizoen mateloos populair in Eindhoven.Opnieuw lezen...
Gedurende 10 minuten na afloop van PSV - Ajax ja...Het "Helemaal niets in Amsterdam" was dit seizoen mateloos populair in Eindhoven.
Gedurende 10 minuten na afloop van PSV - Ajax ja...
Maar ga nou niet doen alsof dit alleen bij PSV gebeurt. Vorig jaar nadat PSV alsnog de titel pakte zong de hele Kuip dit, net als het hele Euroborg en alle andere stadions waar die dag gespeeld werd.
Gedaan. Feyenoord - NEC 1-0, goal Kuijt.Ik kan mij niet herinneren vorig seizoen de laatste speelronde in De Kuip te hebben gezeten, dus ik zou je schriftje er maar eens goed bijpakken.
Gedaan. Feyenoord - NEC 1-0, goal Kuijt.
En even de beelden voor je: https://www.youtube.com/watch?v=Z1ETPI4Pl_s
Geen probleem hoor. We vergeten allemaal wel eens wat. En zeker als je zo vaak in de Kuip zit kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment een aantal duels vergeet, zeker een duel dat eigenlijk al nergens meer over ging.Ah ik was het alweer vergeten excuus. Na dat loting incident rondom de bekerfinale ben ik na de loting niet meer naar De Kuip geweest. Ik zat dus niet in De Kuip, maar niet vanwege dat Feyenoord niet thuis zou spelen. Dat seizoen uiteindelijk de laatste vier competitiewedstrijden overgeslagen. Toch handig dat topic over de bezochte wedstrijden in een seizoen.
Eens. Je mag ook de thuisduels van Ajax tegen Kopenhagen, Lyon en Schalke wel toevoegen, en ook het uitduel in Lyon.Dit was een heerlijk Europees voetbal jaar. City Monaco Monaco City duels van Psg en Barca ,Juve Barca ,Lyon Roma , en zo ben ik er misschien nog wel een aantal vergeten .