AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ik verwacht geen uitschakeling, hou er hooguit rekening mee. We spelen niet tegen Real Madrid. 50/50 denk ik. Basis van vorig jaar staat in grote lijnen nog en wie weet wat saamhorigheid teweeg brengt plus een volle Arena die misschien nog wat intenser mee zal leven. Daarnaast, Nice, vast een goeie ploeg, maar die hebben wij ook.
 

Eresd?g?

Banned
Als je uitgaat van uitschakeling kan t altijd nog meevallen. Jullie onderschatten de klap die de gehele selectie heeft gekregen. Als buitenstaander is t al flink slikken laat staan als direct betrokkene. Ziyech bijvoorbeeld is vorig seizoen soort van mentor geweest voor Nouri. Hij zit stuk, geloof me...
 
G

Gast

Guest
Ja, precies. Die echte motivatie zal voorlopig nog even weg zijn en dat is zo begrijpelijk.
 

Eresd?g?

Banned
Als ik heel eerlijk ben kan die hele Champions League me nu ff gestolen worden. Deze week heeft ons allen weer geleerd; er zijn belangrijke zaken dan voetbal....
 

Jozsef

New member
Enig voordeel is dat je niet afgaat tegen Nice. Uitschakeling wordt nu verwacht. Tegen andere clubs verwacht je dat ze doorgaan en elk ander resultaat is een afgang.

Even wachten hoor..... Uitschakeling wordt verwacht? Waren jullie niet finalist dit jaar?
 

Abubakari

Well-known member
Het is rsdg die het zegt.

Uiteraard heeft zoiets impact, maar ik geloof er niks van dat dit van enorme invloed op de prestaties gaat zijn. Of beter gezegd, lijkt mij onzin om dat als een vaststaand feit te zien.
 

Eresd?g?

Banned
Even wachten hoor..... Uitschakeling wordt verwacht? Waren jullie niet finalist dit jaar?
Resultaten uit het verleden.... Nee, serieus...Ajax maakt geen schijn van kans. Nice is erg sterke ploeg met een gestoorde gek in de spits. Wel eentje die kan voetballen overigens. Verder is Ajax in t begin van t seizoen nooit bepaald sterk. Plus het feit dat selectie niet op orde is en alles gecombineerd met gebeurtenissen van laatste week..... 99,9% zeker dat ze uitgeschakeld worden. Vind ik zelfs een vrij realistische voorspelling.
 

Maasveld

Well-known member
Resultaten uit het verleden.... Nee, serieus...Ajax maakt geen schijn van kans. Nice is erg sterke ploeg met een gestoorde gek in de spits. Wel eentje die kan voetballen overigens. Verder is Ajax in t begin van t seizoen nooit bepaald sterk. Plus het feit dat selectie niet op orde is en alles gecombineerd met gebeurtenissen van laatste week..... 99,9% zeker dat ze uitgeschakeld worden. Vind ik zelfs een vrij realistische voorspelling.
Wat ben jij een nep-Ajacied.
 

Eresd?g?

Banned
De uitslag over twee wedstrijden zal mn gelijk aantonen. Ik hoop echt natuurlijk dat ik er compleet naast zit maar mn gevoel zegt gewoon dat Ajax totaal kansloos zal zijn tegen deze Franse ploeg. Maar dat zei ik vorig seizoen ook over Lyon. Who knows.....
 

Pascallovic

Well-known member
De uitslag over twee wedstrijden zal mn gelijk aantonen. Ik hoop echt natuurlijk dat ik er compleet naast zit maar mn gevoel zegt gewoon dat Ajax totaal kansloos zal zijn tegen deze Franse ploeg. Maar dat zei ik vorig seizoen ook over Lyon. Who knows.....
Ik sluit niet uit dat Nice wint hoor. Als je derde in Frankrijk wordt, dan kun je natuurlijk prima voetballen, maar dat maakt Ajax ook onder deze omstandigheden niet totaal kansloos. Mag hopen dat je hier niet je gelijk komt halen als Ajax met 1-0 uit en 2-1 in de Arena wordt uitgeschakeld, want dat is niet totaal kansloos. AZ tegen Lyon, dat was totaal kansloos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan