Vanavond de terugwedstrijd. Heenwedstrijd viel me uiteindelijk mee. Eerste helft was Nice wel veel sterker en had ook zomaar de 2 - 0 kunnen vallen. Na rust direct de o zo belangrijke 1 - 1 van v/d Beek. Heerlijk moment, tranen in m'n ogen.... Uiteindelijk hadden beide clubs nog aantal keer kunnen scoren, maar 1 - 1 was op zich terechte uitslag. Vorige week vond ik eigenlijk alleen v/d Beek echt een goede voldoende scoren. Aantal spelers vielen me echt tegen, Sanchez bijvoorbeeld maar ook Sch?ne (wederom) en Dolberg (wat kan hij toch onzichtbaar zijn soms). Frenkie de Jong vond ik goed invallen maar ook Neres maakte hele goede indruk op me. Lees ik van de week dat hij moet leren meeverdedigen maar dat mag Younes ook wel. Onvoorstelbaar hoe vaak Younes de rechtsback van Nice los liet waardoor Viergever vaak moest kiezen. Uiteindelijk viel daar ook de 1 - 0 uit. Dus hopelijk krijgt Younes ook een snelcursus meeverdedigen.
Heel benieuwd hoe het vanavond af gaat lopen. Ik zou in eerste instantie ook heen gaan maar vanwege lichamelijke klachten blijf ik toch maar thuis...