AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Ik wil trouwens ??n speler in het bijzonder benoemen. Tete. Wat speelde hij fantastisch. Erg knap dat hij er ook gewoon staat. In principe staat er al het gehele seizoen een mindere speler op zijn plek maar als je hem nodig hebt staat hij er ook gewoon. En hoe? Wat mij betreft basisplek tot einde seizoen (24 mei) ;)

Jozsef

New member
Applaus voor Ajax. W?t een tweede helft joh... Finale is wel zeker, ga die kaarten maar bestellen mannen.
Nekschot voor capo. Die is niet goed bij z'n hoofd. Ik geef zo'n dwaas 2 minuten in de Kuip, dan ligt ie in de gracht met z'n "Whoeoeoeoe.."

Eef de Kip

Well-known member
Ideaal zou natuurlijk zijn dat je Veltman voor 10 miljoen kunt verpatsen. Een PL culb smijt zo'n bedrag makkelijk stuk en je hebt met Tete al een betere RB klaar staan.

Forza AZ

Well-known member
Door dit resultaat zou het mooi zijn als Ajax het de komende 2 wedstrijden expres laat lopen in de Eredivisie.
Als Ajax de cup wint en 3e wordt heeft Nederland volgend seizoen 3 clubs in de Champions League
De finale is dan wel binnen bereik nu voor Ajax, maar die moeten ze dan nog wel "even" winnen. Lukt dat niet dan zitten ze ineens slechts in de 3e voorronde van de EL. Dat risico gaan ze natuurlijk nooit met opzet lopen.

Eresd?g?

Banned
Ideaal zou natuurlijk zijn dat je Veltman voor 10 miljoen kunt verpatsen. Een PL culb smijt zo'n bedrag makkelijk stuk en je hebt met Tete al een betere RB klaar staan.
Contract van Tete loopt ook in 2018 af en voorlopig tekent hij niet bij. Maar Veltman heeft aantal weken geleden al min of meer aangegeven klaar te zijn voor een mooie uitdaging. Verwacht dus wel dat hij zal vertrekken. Hopelijk blijft Tete en tekent hij volgend seizoen bij.

Maasveld

Well-known member
Ik wilde gisteren (eigenlijk afgelopen vrijdag al) eigenlijk posten dat ik nu wel snapte waarom Bosz kritiek had op zijn spel in balbezit.

G

Gast

Guest
Pff wat was genieten zeg. Dit seizoen heb ik zoveel wedstrijden genoten van Ajax, maar dit spande echt de kroon <3. Dit is echt het beste seizoen in jaren!

Pascallovic

Well-known member
Ik wilde gisteren (eigenlijk afgelopen vrijdag al) eigenlijk posten dat ik nu wel snapte waarom Bosz kritiek had op zijn spel in balbezit.
De kritiek an sich snap ik ook wel. Maar ik heb niet het idee dat Veltman op dat gebied nu zo heel veel meer brengt. Die zie ik ook met regelmaat simpele ballen inleveren bij de tegenstander. Het betere veldspel van Veltman staat niet in verhouding tot zijn tekortkomingen verdedigend.

Maasveld

Well-known member
De kritiek an sich snap ik ook wel. Maar ik heb niet het idee dat Veltman op dat gebied nu zo heel veel meer brengt. Die zie ik ook met regelmaat simpele ballen inleveren bij de tegenstander. Het betere veldspel van Veltman staat niet in verhouding tot zijn tekortkomingen verdedigend.
Dat valt inderdaad moeilijk te ontkennen.

Susa

New member
Goed hoor van Ajax!!

Heb het allemaal moeten volgen op de radio en daar waren ze lyrisch over het vertoonde spel.

Unieke kans op een hele mooie prijs zo!!

Eef de Kip

Well-known member

Dit dus, een beetje het verhaal met Sanchez, verdedigend een geweldenaar en in balbezit net iets minder, ik vind het persoonlijk een openbaring dat we mn aan de verdedigende kant nu is wat sterker zijn. en dat we geen absolute wereldtop hebben en nooit iets weggeven zal ik niet ontkennen. Wat Veltman betreft, daar loop ik me gewoon te vaak aan te irriteren en zoals Pascallovic al aan geeft, het is nou niet alsof hij elke wedstrijd bepalend is met splijtende passes ofzo.

Max

Administrator
Forumleiding
Goed hoor van Ajax!!

Heb het allemaal moeten volgen op de radio en daar waren ze lyrisch over het vertoonde spel.

Unieke kans op een hele mooie prijs zo!!

Het scoreverloop zat de eerste helft erg mee. De tweede helft ging Ajax ook wel goed voetballen.

Volgens mij viel er een tegendoelpunt gisteren?

Daarnaast had Lyon nog een aantal mogelijkheden waar ze tegen Onana aanschoten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan