AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Mooi, de clubs waar jij voor bent bakken er over het algemeen niks van. Weer wat meer vertrouwen in een goede afloop in Lyon.

Want ik ben er nog niet echt gerust op. Thuis of uit is bij Ajax een wereld van verschil. En die eerste 25 minuten vanavond stonden wel heel erg haaks op de dikke zege.
Als dat waar is, ben ik voor 020!

JMD

Well-known member
Haha, je herkent na al die jaren het nog steeds niet.
Dus de zuigende opmerkingen van Abu en RSDG en daarna Janssen moeten gewoon niet serieus genomen worden?

Eigenlijk valt die na?viteit je te prijzen.
Sorry idd voor mijn na?viteit, maar ik geloof niet zo in van dat soort zeikopmerkingen in een topic waar het totaal niet nodig is. Ajax speelt die Fransen helemaal weg, staat op de drempel van de eerste Europese finale in meer dan 20 jaar, heeft Nederland vanavond (even) weer op de voetbalkaart van Europa gezet. Jan en alleman heeft lovende woorden voor Ajax. Waarom zijn dan op dat moment van die opmerkingen nodig om andere clubs/supporters te kleineren? Dat snap ik echt niet. Sorry. Ik ben echt niet op mijn mondje gevallen, kan ook best flink een discussie ingaan (zie mijn discussies met NO), maar soms is voor dat soort gedrag er de plaats en tijd niet naar. Misschien ben ik dan te goedgelovig. So be it. Misschien val ik dan wel uit de boot hier qua gedachtes.

Op zo'n avond hoort in dit topic maar 1 soort posts: Hup Ajax!

gevegt

Well-known member
Dus de zuigende opmerkingen van Abu en RSDG en daarna Janssen moeten gewoon niet serieus genomen worden?

Sorry idd voor mijn na?viteit, maar ik geloof niet zo in van dat soort zeikopmerkingen in een topic waar het totaal niet nodig is. Ajax speelt die Fransen helemaal weg, staat op de drempel van de eerste Europese finale in meer dan 20 jaar, heeft Nederland vanavond (even) weer op de voetbalkaart van Europa gezet. Jan en alleman heeft lovende woorden voor Ajax. Waarom zijn dan op dat moment van die opmerkingen nodig om andere clubs/supporters te kleineren? Dat snap ik echt niet. Sorry. Ik ben echt niet op mijn mondje gevallen, kan ook best flink een discussie ingaan (zie mijn discussies met NO), maar soms is voor dat soort gedrag er de plaats en tijd niet naar. Misschien ben ik dan te goedgelovig. So be it. Misschien val ik dan wel uit de boot hier qua gedachtes.

Op zo'n avond hoort in dit topic maar 1 soort posts: Hup Ajax!
Hup Lyon! Maak ze thuis kapot!

zwammy

Well-known member
Kom mannen, schei even uit met die lolligheid, laat hier de mannen napraten op hun prima overwinning.

Simon

Administrator
Forumleiding
Door dit resultaat zou het mooi zijn als Ajax het de komende 2 wedstrijden expres laat lopen in de Eredivisie.
Als Ajax de cup wint en 3e wordt heeft Nederland volgend seizoen 3 clubs in de Champions League

Maasveld

Well-known member
Door dit resultaat zou het mooi zijn als Ajax het de komende 2 wedstrijden expres laat lopen in de Eredivisie.
Als Ajax de cup wint en 3e wordt heeft Nederland volgend seizoen 3 clubs in de Champions League
Ze moeten zondag thuis tegen Go Ahead Eagles...

SanMark.

Well-known member

En dan zou een gedeelte van het geld wat voor Nederland is gereserveerd gedeeld moeten worden door 3 ipv 2 .

En dan moet PSV ook nog even 2x winnen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ze moeten zondag thuis tegen Go Ahead Eagles...

Ajax zal haar sportieve plicht wel willen doen en in de sterkste opstelling aantreden. Dan wordt het gewoon 8-0.

Jij bent diep in je hart gewoon voor PSV ...

Als hij hoopt dat Ajax de EL wint, dan is dat duidelijk strijdig met het belang van Feyenoord. Feyenoord kan die miljoenen goed gebruiken. Geen zin in dat het jaar dat Feyenoord weer de CL haalt er opeens weer twee Nederlandse clubs deelnemen aan de CL.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan