gevegt
Well-known member
:duim:lul :werder:
:duim:lul :werder:
Nee, je bent voor Hertha.
Als dat waar is, ben ik voor 020!Mooi, de clubs waar jij voor bent bakken er over het algemeen niks van. Weer wat meer vertrouwen in een goede afloop in Lyon.
Want ik ben er nog niet echt gerust op. Thuis of uit is bij Ajax een wereld van verschil. En die eerste 25 minuten vanavond stonden wel heel erg haaks op de dikke zege.
Toch, ben ik er niet gerust op na die 4-1.
Ik wel. Het wordt gewoon 4-0.
Dus de zuigende opmerkingen van Abu en RSDG en daarna Janssen moeten gewoon niet serieus genomen worden?Haha, je herkent na al die jaren het nog steeds niet.
Sorry idd voor mijn na?viteit, maar ik geloof niet zo in van dat soort zeikopmerkingen in een topic waar het totaal niet nodig is. Ajax speelt die Fransen helemaal weg, staat op de drempel van de eerste Europese finale in meer dan 20 jaar, heeft Nederland vanavond (even) weer op de voetbalkaart van Europa gezet. Jan en alleman heeft lovende woorden voor Ajax. Waarom zijn dan op dat moment van die opmerkingen nodig om andere clubs/supporters te kleineren? Dat snap ik echt niet. Sorry. Ik ben echt niet op mijn mondje gevallen, kan ook best flink een discussie ingaan (zie mijn discussies met NO), maar soms is voor dat soort gedrag er de plaats en tijd niet naar. Misschien ben ik dan te goedgelovig. So be it. Misschien val ik dan wel uit de boot hier qua gedachtes.Eigenlijk valt die na?viteit je te prijzen.
Scherpe opmerking! PSV, PEC, HSV, het lijkt allemaal nergens op dit jaar.Mooi, de clubs waar jij voor bent bakken er over het algemeen niks van.
Hup Lyon! Maak ze thuis kapot!Dus de zuigende opmerkingen van Abu en RSDG en daarna Janssen moeten gewoon niet serieus genomen worden?
Sorry idd voor mijn na?viteit, maar ik geloof niet zo in van dat soort zeikopmerkingen in een topic waar het totaal niet nodig is. Ajax speelt die Fransen helemaal weg, staat op de drempel van de eerste Europese finale in meer dan 20 jaar, heeft Nederland vanavond (even) weer op de voetbalkaart van Europa gezet. Jan en alleman heeft lovende woorden voor Ajax. Waarom zijn dan op dat moment van die opmerkingen nodig om andere clubs/supporters te kleineren? Dat snap ik echt niet. Sorry. Ik ben echt niet op mijn mondje gevallen, kan ook best flink een discussie ingaan (zie mijn discussies met NO), maar soms is voor dat soort gedrag er de plaats en tijd niet naar. Misschien ben ik dan te goedgelovig. So be it. Misschien val ik dan wel uit de boot hier qua gedachtes.
Op zo'n avond hoort in dit topic maar 1 soort posts: Hup Ajax!
Scherpe opmerking! PSV, PEC, HSV, het lijkt allemaal nergens op dit jaar.
Gevegt, kan je in Nederland niet voor een andere club zijn?
Kom mannen, schei even uit met die lolligheid, laat hier de mannen napraten op hun prima overwinning.
Ze moeten zondag thuis tegen Go Ahead Eagles...Door dit resultaat zou het mooi zijn als Ajax het de komende 2 wedstrijden expres laat lopen in de Eredivisie.
Als Ajax de cup wint en 3e wordt heeft Nederland volgend seizoen 3 clubs in de Champions League
Door dit resultaat zou het mooi zijn als Ajax het de komende 2 wedstrijden expres laat lopen in de Eredivisie.
Als Ajax de cup wint en 3e wordt heeft Nederland volgend seizoen 3 clubs in de Champions League
Ik ben voor Feyenoord.
Ze moeten zondag thuis tegen Go Ahead Eagles...
Jij bent diep in je hart gewoon voor PSV ...