AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Inderdaad, gauw ontopic maar weer. Deze Ajax avond is te mooi om te laten verpesten door hatertjes.
Volgens mij had 'vriend en vijand' lof voor Ajax in dit topic en was er weinig aan de hand tot onderstaande 2 posts.

Zou toch te grappig zijn als 2017 herinnerd wordt om feit dat Ajax de E.L. wint en niet omdat Feyenoord sinds 45 jaar kampioen wordt

Zou toch een mooi jaar voor de fans van de twee enige echte grootste clubs van Nederland zijn. En ik denk dat beide dingen zeer goed herinnerd zullen worden.
Het zou dat "helemaal niks in Amsterdam" van de PSV'ertjes laatst wel helemaal dolkomisch maken.
Iets met hand in eigen boezem?

Maar idd nogmaals: keurig gedaan van Ajax, na de 1-0 speelden ze fantastisch en heb ik genoten.

JMD

Well-known member
Ach gut JMD.... Het is me wat. Jankbal....

Ik steek de hele avond de loftrompet over Ajax, maar leg vooral de nadruk op die ene opmerking... (en die je ook zou kunnen gebruiken om na te denken of die post van jou nou nodig was... Totaal niet passend in de 'sfeer' van het topic waarin werkelijk nog geen steek onder water was uitgedeeld gedurende het duel)

Abubakari

Well-known member
Volgens mij had 'vriend en vijand' lof voor Ajax in dit topic en was er weinig aan de hand tot onderstaande 2 posts.

Wie de schoen past moet hem aan trekken (en dat Janssen dan ook direct). En jou paste die schoen dus niet. Hoef jij je er toch ook niet druk om maken?

JMD

Well-known member
Wie de schoen past moet hem aan trekken (en dat Janssen dan ook direct). En jou paste die schoen dus niet. Hoef jij je er toch ook niet druk om maken?

Ik vind het een beetje vreemd dat degene die een flinke steek onder water uitdeelt vervolgens gaat klagen als iemand daar met eenzelfde soort steek op reageert en dat dat niet past (en daar heb je gelijk in) in zo'n topic.

Had zo'n opmerking niet gemaakt, dan was o.a. Janssen en gevegt daar ook niet op ingegaan.

gevegt

Well-known member
Ik vind het een beetje vreemd dat degene die een flinke steek onder water uitdeelt vervolgens gaat klagen als iemand daar met eenzelfde soort steek op reageert en dat dat niet past (en daar heb je gelijk in) in zo'n topic.

Had zo'n opmerking niet gemaakt, dan was o.a. Janssen en gevegt daar ook niet op ingegaan.

Haha, je herkent na al die jaren het nog steeds niet. Eigenlijk valt die na?viteit je te prijzen.

Abubakari

Well-known member
JMD is een Ajacied, dat weet iedereen.
Het moge duidelijk zijn dat ik voor Lyon ben.

Mooi, de clubs waar jij voor bent bakken er over het algemeen niks van. Weer wat meer vertrouwen in een goede afloop in Lyon.

Want ik ben er nog niet echt gerust op. Thuis of uit is bij Ajax een wereld van verschil. En die eerste 25 minuten vanavond stonden wel heel erg haaks op de dikke zege.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan