Er gaan geen rechtstreekse treinen van Nederland naar Lille. Ajax heeft in samenwerking met Eurostar een speciale trein gecharterd en ik neem aan dat het gewone publiek niet mee mag.
De toekomstige rechtstreekse trein Amsterdam-Londen en de huidige rechtstreekse treinen Londen-Amsterdam stoppen niet in Lille als ik het goed heb. Ik zat zelf twee maanden geleden in een Eurostar Londen-Amsterdam die alleen stopte in Brussel Zuid en Rotterdam Centraal.Er gaat een paar keer per dag een Eurostar van Amsterdam naar Londen, deze stopt ook in Lille.
De toekomstige rechtstreekse trein Amsterdam-Londen en de huidige rechtstreekse treinen Londen-Amsterdam stoppen niet in Lille als ik het goed heb. Ik zat zelf twee maanden geleden in een Eurostar Londen-Amsterdam die alleen stopte in Brussel Zuid en Rotterdam Centraal.
De toekomstige rechtstreekse trein Amsterdam-Londen en de huidige rechtstreekse treinen Londen-Amsterdam stoppen niet in Lille als ik het goed heb. Ik zat zelf twee maanden geleden in een Eurostar Londen-Amsterdam die alleen stopte in Brussel Zuid en Rotterdam Centraal.
Had je een ticket voor Londen Pascallovic?
Toevallig zat die niet in mijn planning. Loop 3 november de marathon van New York, waardoor ik die wedstrijd sowieso zou missen. Was al lang blij dat het programma zo uitkwam dat ik geen CL-thuiswedstrijd zou missen en ook nog net de klassieker kan bijwonen.
Voor de rest vind ik het onterecht dat ze die uitwedstrijd zonder publiek nu geven. Ik weet dat we er al een tijdje tegenaan hikken, maar in Valencia is echt heel weinig gebeurd. Ik vind het bijzonder dat ze hem niet na Spurs uit hebben gegeven waar echt wel serieuze zaken gebeurd zijn qua vechtpartijen met politie en Spursfans. Maar ook het bestormen van het uitvak zodat er heel veel mensen zonder kaartje binnen zaten. Dat mocht schijnbaar wel, maar als er per ongeluk wat krakkemikkige stoeltjes sneuvelen activeer je die wedstrijd voorwaardelijk wel. Onbegrijpelijk als je ziet waar ze hem niet voor hebben geactiveerd.