AFC Ajax in de Europa League 20/21

Abubakari

Well-known member
Ik zat in de rust destijds ook al vrolijk te appen over de finale, dus dat kun je Gijp niet verwijten. Daarnaast is Gijp iemand met een positievere kijk. Derksen is een ijdele zakkenvuller die niks weet en ook nog eens altijd negatief is. Laat ie dat lekker in VI doen, kijk ik toch nooit, maar bespaar me dat domme gelul bij de CL.
En vervang hem door Rafael van der Vaart, daar heb ik altijd een zwak voor gehad en die zie ik nogsteeds graag op tv. Of om mijn part Don Leo, die is ook volledig uit beeld, al zal dat wel zijn omdat ie zelf geen trek meer heeft.
 

JMD

Well-known member
Mooi idee, ook echt mooie reclame voor duurzaam reizen.

Dit dus.
Het is dan wel te hopen dat alles goed gaat, want anders heb je direct een bak negatieve reclame te pakken om u tegen te zeggen.

Toen Ajax in 1995 naar Tokio vloog met KLM (ipv zoals normaal met Martinair) en terug veel vertraging had omdat de KLM niet over Siberi? mocht vliegen (KLM had dat niet aangevraagd ofzo) was zo ongeveer het eerste dat Danny Blind zei bij terugkomst: "de volgende keer gewoon weer Martinair".
 

ALenstra

Well-known member
Er gaan geen rechtstreekse treinen van Nederland naar Lille. Ajax heeft in samenwerking met Eurostar een speciale trein gecharterd en ik neem aan dat het gewone publiek niet mee mag.
 

Mario

Well-known member
Er gaan geen rechtstreekse treinen van Nederland naar Lille. Ajax heeft in samenwerking met Eurostar een speciale trein gecharterd en ik neem aan dat het gewone publiek niet mee mag.

Er gaat een paar keer per dag een Eurostar van Amsterdam naar Londen, deze stopt ook in Lille.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AFC Ajax in Europa: Chelsea, Valencia & Lille

AFC Ajax in Europa: Chelsea, Valencia & Lille

Oja, die lijn hebben ze er onlangs uitgehaald.

EDIT: Thalys versus Eurostar. Laatste is het dus.
 

Mario

Well-known member
Ja idd, alleen andersom rechtstreeks van Londen naar Amsterdam zie ik nu. Richting Londen moet je met de Thalys en overstappen in Brussel.
 

ALenstra

Well-known member
Er gaat een paar keer per dag een Eurostar van Amsterdam naar Londen, deze stopt ook in Lille.
De toekomstige rechtstreekse trein Amsterdam-Londen en de huidige rechtstreekse treinen Londen-Amsterdam stoppen niet in Lille als ik het goed heb. Ik zat zelf twee maanden geleden in een Eurostar Londen-Amsterdam die alleen stopte in Brussel Zuid en Rotterdam Centraal.
 

Mario

Well-known member
De toekomstige rechtstreekse trein Amsterdam-Londen en de huidige rechtstreekse treinen Londen-Amsterdam stoppen niet in Lille als ik het goed heb. Ik zat zelf twee maanden geleden in een Eurostar Londen-Amsterdam die alleen stopte in Brussel Zuid en Rotterdam Centraal.

Ik ben vorige week teruggekomen vanuit Londen met de Eurostar, en die stopte wel in Lille.
 

Atreides

Well-known member
De toekomstige rechtstreekse trein Amsterdam-Londen en de huidige rechtstreekse treinen Londen-Amsterdam stoppen niet in Lille als ik het goed heb. Ik zat zelf twee maanden geleden in een Eurostar Londen-Amsterdam die alleen stopte in Brussel Zuid en Rotterdam Centraal.

Mooi h?? Een stukje keuze.
 
Bovenaan