AFC Ajax in de Europa League 20/21

Pascallovic

Well-known member
Zoals elke wedstrijd in deze poule kan het alle kanten op. Er is niet echt een favoriet. Je kan winnen en bent niet kansloos, maar een nederlaag zou ik ook niet gek van opkijken gezien de kansen die nog weleens worden weggegeven.
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, we kunnen niet ontkennen dat we een aantal wedstrijden hebben gehad (ook in de competitie) waarin je na een half uur zo maar met 2-0 achter kunt staan. dit kan natuurlijk niet goed blijven gaan. Feit is wel dat we altijd wel kansen cre?ren dus hoe clich? ook dit kan idd alle kanten op.
Maar vooruit, met het thuisvoordeel 2-1 dan maar.
 

Marinos

Well-known member
We winnen dit jaar alles met 3-0 in de CL dus ook vandaag wordt het 3-0. Goals uiteraard van Donny, Tadic en Alvarez ondanks dat hij niet kan voetballen volgens Johan Derksen (Of zat die er gister?)
 

Fregge

Well-known member
Word een 2-1. Ik heb 18 punten voorspeld met een doelsaldo van 16-2. De 2-1's tegen Chelsea zorgen voor de 2 tegendoelpunten.
 

Abubakari

Well-known member
Zoals elke wedstrijd in deze poule kan het alle kanten op. Er is niet echt een favoriet. Je kan winnen en bent niet kansloos, maar een nederlaag zou ik ook niet gek van opkijken gezien de kansen die nog weleens worden weggegeven.

Of het eindigt gelijk?

Kom op Pascallo, een iets gewaagder antwoord mag.

Ik sluit me aan bij San Marinos, gewoon 3-0. 3x Tagliafico.
 

Marinos

Well-known member
Of het eindigt gelijk?

Kom op Pascallo, een iets gewaagder antwoord mag.

Ik sluit me aan bij San Marinos, gewoon 3-0. 3x Tagliafico.

Ohja kut die scoort ook altijd.

Ik ga even bedenken of het dan 4-0 wordt of dat Alvarez er echt niks van kan en niet scoort.
 

Batigoal

Well-known member
Prima ploeg dat Chelsea. Maar hoorde ik gisteravond nou goed dat Mason Mount geblesseerd is? Dat zou al een slok op de borrel schelen.

Thuis moet je in principe je wedstrijden winnen, maar ik denk dat het vanavond gelijk wordt.
 

ALenstra

Well-known member
Zo gek is dat toch niet. Ik lees verhalen dat Ajax de jeugdopleiding niet meer belangrijk vindt terwijl Chelsea de laatste tijd wel op jeugd inzet.
 

Unregistere

Well-known member
Prima ploeg dat Chelsea. Maar hoorde ik gisteravond nou goed dat Mason Mount geblesseerd is? Dat zou al een slok op de borrel schelen.

Thuis moet je in principe je wedstrijden winnen, maar ik denk dat het vanavond gelijk wordt.

Mount stond wel in de vermoedelijke opstelling. N'Golo Kant? is wel geblesseerd. Dat is wel zeer positief voor Ajax.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Chelsea geeft inderdaad heel veel talent de kans. Zo'n transferverbod is een uitkomst voor zo'n club.
 

Eef de Kip

Well-known member
Zo gek is dat toch niet. Ik lees verhalen dat Ajax de jeugdopleiding niet meer belangrijk vindt terwijl Chelsea de laatste tijd wel op jeugd inzet.

he wat gek, dat heb ik even gemist dan. Verder zul je mij niet horen zeggen dat ze dit met 5-0 hadden moeten winnen maar gezien de voorgaande 2 wedstrijden had ik best wel een overwinning verwacht maar goed, de jeugdopleiding kunnen we opheffen als ik jou begrijp.
 

Batigoal

Well-known member
Zo gek is dat toch niet. Ik lees verhalen dat Ajax de jeugdopleiding niet meer belangrijk vindt terwijl Chelsea de laatste tijd wel op jeugd inzet.

Dat eerste is natuurlijk onzin.

Ajax miste 9 spelers vanwege een jeugd-WK, waaronder Brobbey, ?n?var en Taylor, dus zo heel gek is dit resultaat niet.
 
Bovenaan