AFC Ajax in de Europa League 20/21

PES5

Administrator
Forumleiding

Goede tussenstand inderdaad.

Maar vind jij dat Ajax controle heeft over het middenveld? Want daarvoor heeft ie die verdedigers daar toch staan? Dit middenveld is armoedig.
Laten lopende mensen gaan, niet aanspeelbaar en niet snel genoeg handelend.
Daarnaast; hoeveel goede duels heeft Promes gespeeld vanaf links? Dat zijn gewoon rare keuzes.
 

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat PES5 in augustus gestopt is met Ajax kijken.

Prima ruststand. Zat moeilijke momenten, maar Europees uitstekend tot nu toe.
 

erka

Well-known member
Goede tussenstand inderdaad.

Maar vind jij dat Ajax controle heeft over het middenveld? Want daarvoor heeft ie die verdedigers daar toch staan? Dit middenveld is armoedig.
Laten lopende mensen gaan, niet aanspeelbaar en niet snel genoeg handelend.
Daarnaast; hoeveel goede duels heeft Promes gespeeld vanaf links? Dat zijn gewoon rare keuzes.

Ging mij meer om Ten Hag. Je kunt toch moeilijk nog zeggen dat hij er geen kijk op heeft. Daarvoor wint hij te veel en te vaak.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ging mij meer om Ten Hag. Je kunt toch moeilijk nog zeggen dat hij er geen kijk op heeft. Daarvoor wint hij te veel en te vaak.

Ik zeg toch niet dat hij er geen kijk op heeft?

Ik vind zijn redenatie gewoon krom. Ons wijsmaken dat die twee daar staan want dan hebben ze controle etc

Je ziet bij dat penaltymoment gewoon weer dat dit niks is zo. Dat geeft niet, maar EtH doet vaak alsof wij kleuters zijn en niets van voetbal snappen. Als je ook in VI zag wat ie laatst allemaal weer bazelde. Sloeg gewoo nergens op, maar hij boekt prima resultaten, dus we knikken allemaal vrolijk mee.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Standbeeld voor Onana. Wat is dat een geweldige doelman.

Zie hem nog voor het eerst in Jong Ajax keepen. Vreemde snoeshaan toen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tagliafico en Veltman zijn zekerheidjes inderdaad.

Wat een goal die 0-3 zeg.

Ik vond de aanname van Dest en zijn snelle handelen echt indrukwekkend. Was een snoeiharde pass van Ziyech.
 

erka

Well-known member
0-3 voorstaan bij Valencia, dat is gewoon belachelijk knap eigenlijk.

Behalve als je bedenkt dat Ajax dit soort wedstrijden (tegen Europese subtop) al een jaar lang allemaal wint.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die goal en nu ook weer deze aanval laten zien wat de kracht van Ajax is. De gemiddelde Ajacied is technisch ver verheven boven zijn tegenstanders.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een geweldige overwinning. Lastige pot af en toe, maar door fraaie goals toch een uitstekend uitresultaat neergezet.

2 duels; 6 punten en doelsaldo 6-0. Wat een start zeg.
 

Abubakari

Well-known member
Wel wonderbaarlijk dat Ajax nog steeds de nul heeft.
Onana superheld.

En prima strafschop natuurlijk. Zoeken ze die bal nog?
 
Bovenaan