Zit die druipsnor van een Derksen er weer met zijn dom gelul. Kunnen ze nou niet iemand vinden die echt iets toevoegt?
Kieft er weer bij, ook gezellig. Eerste wat ik hoor is dat Ajax geen topspelers kan kopen dus afhankelijk zijn van de jeugdopleiding.
Tadic? Tagliafico? Twee verschillende voorbeelden.
Nou ja, wel jammer, Derksen hoef ik niet te horen om de wedstrijd heen, erger ik me toch alleen maar aan dat onnozel gelul, neem de nabeschouwing wel op en kijk de interviews wel, spoel ik duo deptessief en dom wel door.
En...
HUP AJAX!!
Momenteel heeft Ajax niks beters wat fit is, dus dan is deze oplossing te verdedigen, zeker als je ziet dat je er aanvallnd voetbal mee kan spelen. Dat het niet meteen vlekkeloos verloopt is niet gek. Ik had ook niet verwacht dat die Fransen geen kansen zouden krijgen. Wat dat betreft vind ik de kansen van de analisten erg negatief. Je boekt een goede ruime zege met aanvallend voetbalin de CL en nog steeds zou er weinig van deugen. In een andere samenstelling had het niet veel beter gegaan. Of je op den duur te kort gaat komen zullen we zien. Vraag is uiteindelijk tegen wie je te kort komt. Als dat tegen de top van Europa is, dan is dat niet zo heel vreemd, ik verwacht namelijk niet direct een herhaling van vorig jaar. Ik vind het ook typisch dat de analisten roepen dat Ajax minder is geworden door het vertrek van Frenkie en de Ligt, maar dat ze vervolgens wel verwachten dat hetzelfde spel op de mat wordt gelegd.Prima en degelijke zege, maar ik deel de analyse van Kieft.
Met dit middenveld kom je straks tekort en eigenlijk geef je ondanks die controleur nog te veel dikke kansen weg.
@Atreides; je bedoelt Eiting die het nog nooit heeft laten zien en Marin die al door Boskamp als niet goed genoeg werd beschouwd?
Verder natuurlijk van harte Ajacieden. Prima begin zo.
Prima en degelijke zege, maar ik deel de analyse van Kieft.
Met dit middenveld kom je straks tekort en eigenlijk geef je ondanks die controleur nog te veel dikke kansen weg.
@Atreides; je bedoelt Eiting die het nog nooit heeft laten zien en Marin die al door Boskamp als niet goed genoeg werd beschouwd?
Verder natuurlijk van harte Ajacieden. Prima begin zo.