kutzooi, zo close maar goed, hopen dat ze zich herpakken zondag. Op naar de dubbel.
Hup Ajax!
Opvallend dat de berusting de overhand heeft. En ja, de tweede helft zat die 3e tegengoal er aan te komen, maar toch... 10 seconden. Had Tadic nou maar de bal naar de cornervlag gedribbeld ipv te schieten, vlak voor de tegengoal.
En als bonus een onvervalste All England Final. Football's coming home! Ik sta te klapwieken van pure extatische euforie.
Bah, ik ben nog steeds verdoofd eigenlijk. Ik heb hetzelfde gevoel als destijds na de verloren WK-finale in 2010. Vooral om je z? dichtbij een prestatie bent die je de komende twintig jaar niet meer kunt herhalen. Kijk, landstitel verspelen bij De Graafschap door Smeets was cru en kut, maar jaar daarop heb je weer een re?le kans. Champions League is gewoon klaar nu komende jaren en mag je weer blij zijn als je je ?berhaupt kwalificeert met al die nieuwe spelers. Ongelofelijk klote dit.
Voetbalsupporter zijn is een continue aaneenschakeling van teleurstellingen met af en toe een moment van glorie.
Nederlandse Voetbalsupporter zijn is een continue aaneenschakeling van teleurstellingen met af en toe een moment van glorie.
:duim:Met afstand de leukste Ajax wedstrijd sinds De Graafschap!
:duim:
Welke speler van Ajax krijgt tot in lengte van jaren de schuld van de winst van de Spurs?