AFC Ajax in de Europa League 20/21

Jacco

Well-known member
Het land met het meeste tv geld levert eindelijk ook een keer de finalisten. Hoe romantisch!
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Opvallend dat de berusting de overhand heeft. En ja, de tweede helft zat die 3e tegengoal er aan te komen, maar toch... 10 seconden. Had Tadic nou maar de bal naar de cornervlag gedribbeld ipv te schieten, vlak voor de tegengoal.
 

Pascallovic

Well-known member
Opvallend dat de berusting de overhand heeft. En ja, de tweede helft zat die 3e tegengoal er aan te komen, maar toch... 10 seconden. Had Tadic nou maar de bal naar de cornervlag gedribbeld ipv te schieten, vlak voor de tegengoal.

Tsja er valt weinig anders te doen. Je kunt moeilijk naar anderen wijzen. Het is een gouden kans die je mist, maar aan de andere kant had niemand verwacht dat je zover zou komen, dus je kan ook niet te hard zijn richting je ploeg als fan.

Heb genoeg gezien wat anders kon in blessuretijd. Jouw moment inderdaad, maar ook een moment dat Tadic wel bij de cornervlag staat en knullig de bal over de achterlijn speelt. Had je ook meer tijd uit kunnen halen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ben wel onwijs teleurgesteld hoor maar zoals Pascallovic al zegt, je kunt er weinig meer mee. Je kunt wel 30 momenten aanwijzen waarin ze het anders hadden moeten doen (voor mij persoonlijk het moment bij de 1e goal waar de Ligt op de rechstbuitenpositie wordt uitgespeeld en de 2e goal waarin Onana de bal niet kan pakken omdat Sch?ne 'm weg tikt) maar goed, ze hebben ook een hele CL campagne heel veel wel goed gedaan. Het is niet anders en nu maar vooral hopen dat ze er zondag weer staan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zag net beelden van het Leidseplein, daar waren tv's uitgevallen bij 2-2... feestje, oeps.
 

Batigoal

Well-known member
Bah, ik ben nog steeds verdoofd eigenlijk. Ik heb hetzelfde gevoel als destijds na de verloren WK-finale in 2010. Vooral om je z? dichtbij een prestatie bent die je de komende twintig jaar niet meer kunt herhalen. Kijk, landstitel verspelen bij De Graafschap door Smeets was cru en kut, maar jaar daarop heb je weer een re?le kans. Champions League is gewoon klaar nu komende jaren en mag je weer blij zijn als je je ?berhaupt kwalificeert met al die nieuwe spelers. Ongelofelijk klote dit.
 

Joost

Well-known member
Bah, ik ben nog steeds verdoofd eigenlijk. Ik heb hetzelfde gevoel als destijds na de verloren WK-finale in 2010. Vooral om je z? dichtbij een prestatie bent die je de komende twintig jaar niet meer kunt herhalen. Kijk, landstitel verspelen bij De Graafschap door Smeets was cru en kut, maar jaar daarop heb je weer een re?le kans. Champions League is gewoon klaar nu komende jaren en mag je weer blij zijn als je je ?berhaupt kwalificeert met al die nieuwe spelers. Ongelofelijk klote dit.

Voetbalsupporter zijn is een continue aaneenschakeling van teleurstellingen met af en toe een moment van glorie.
 

Batigoal

Well-known member
Voetbalsupporter zijn is een continue aaneenschakeling van teleurstellingen met af en toe een moment van glorie.

Natuurlijk en teleurstelling na uitschakeling halve finale CL is van een andere orde dan teleurstelling na bijvoorbeeld degradatie. Ik besef me ook wel dat het bizar en ongelofelijk knap is dat als je in juli al met je voorrondes begint je dan zo laat in het toernooi er nog bij bent. Dat is zelden vertoond en simpelweg een wereldprestatie.

Maar al die nuances kan ik nog maar moeilijk laten indalen. Op dit moment overheerst de teleurstelling van het weggeven. En vooral omdat je weet dat deze groep die zoveel moois al heeft gegeven komende zomer uit elkaar valt.
 

Mario

Well-known member
Sch?ne die in de weg liep bij het 2e doelpunt, of Onana met het onnodig tijdrekken waardoor er langer werd doorgespeeld.
 
Bovenaan