Bah, ik ben nog steeds verdoofd eigenlijk. Ik heb hetzelfde gevoel als destijds na de verloren WK-finale in 2010. Vooral om je z? dichtbij een prestatie bent die je de komende twintig jaar niet meer kunt herhalen. Kijk, landstitel verspelen bij De Graafschap door Smeets was cru en kut, maar jaar daarop heb je weer een re?le kans. Champions League is gewoon klaar nu komende jaren en mag je weer blij zijn als je je ?berhaupt kwalificeert met al die nieuwe spelers. Ongelofelijk klote dit.
:duim:
Welke speler van Ajax krijgt tot in lengte van jaren de schuld van de winst van de Spurs?
Veltman gewoon om zijn hoofd.
Die jongen van VI met die lange haren
en dan komen er natuurlijk nu allemaal analyses over waar en hoe het toch nog fout ging. Die jongen van VI met die lange haren, maar ook de Voetbalprof. Zie voor zijn verhaal https://www.voetbalprof.com/barry-pijnlijk-maar-toch-trots-maar-waar-ging-het-nou-mis/
Het is ook jammer dat enkele bepalende spelers gisteren hun dag niet hadden. Tadic kon amper een bal vasthouden en verdedigde amper terug. Van de Beek, toch de man in vorm, was onzichtbaar. De Ligt zag er bij alle 3 de doelpunten niet lekker uit. Buiten dat stond het organisatorisch niet. Sch?ne en dus Tadic werden vaak overlopen en Llorente kon de hele tijd Blind opzoeken die fysiek een stuk zwakker is. Wellicht had Ten Hag Magallan moeten brengen voor Sch?ne, maar goed dat is natuurlijk wel koffiedik kijken. Uiteindelijk zit het hem ook in de details. Vorige week en gisteren op de paal geschoten, worden die ballen 3 centimeter meer naar binnen geschoten is er niks aan de hand.
Desondanks stond het bij rust 2-0.Ajax heeft dit seizoen wel vaker gehad dat het niet scherp uit de kleedkamer komt, dat was gister ook weer het geval. Daar gaat het mis en werk je jezelf in de nesten.
Je hebt over al deze punten niet ongelijk hoor, maar ik vind het wel knap dat je uitgerekend de man niet noemt die de minste beleving van iedereen ooit in een halve finale Champions League heeft gebracht; Dolberg. Wat heb ik me ge?rgerd aan die jongen.
Ik denk dat het niet meespelen van Neres uiteindelijk de doorslag heeft gegeven.