AFC Ajax in de Europa League 20/21

gevegt

Well-known member
Zowel de Spurs als Liverpool hebben al decennia lang geen landstitel op hun naam en domineren deze versie van de Champions League.

Dat spreekt alleen maar in het voordeel van hun competitie. Je kunt dus als subtopper in Engeland, met een beetje beleid, op je sloffen de finale halen. FEIT!
 

Jacco

Well-known member
Natuurlijk, heel de wereld heeft het over het ongelofelijk spectactulaire voetbal van Liverpool en de Spurs en de clubs met nog meer geld staan te wachten om hun selecties leeg te kopen.De Spurs en Liverpool dat is het voetbal waarover nog decennia wordt nagepraat. Uniek.
 

BlauwVinger

Well-known member
Na 7 Spaanse winnaars op rij geloof ik is het inderdaad duidelijk dat de Premier League het sterkst is.

Ik ben inmiddels, het duurde even, in een levensfase aanbeland waarin iedereen die beweert dat 1=1 gelijk is aan 5 gewoon gelijk krijgt.
 

gevegt

Well-known member
Natuurlijk, heel de wereld heeft het over het ongelofelijk spectactulaire voetbal van Liverpool en de Spurs en de clubs met nog meer geld staan te wachten om hun selecties leeg te kopen.De Spurs en Liverpool dat is het voetbal waarover nog decennia wordt nagepraat. Uniek.

Prima samenvatting.
 

Reinoud

Well-known member
Ai wat een zuur einde van een schitterend Europees seizoen. Wel de titel pakken, anders kan je er toch moeilijk tevreden op terugkijken.
 

Mario

Well-known member
En als bonus een onvervalste All England Final. Football's coming home! Ik sta te klapwieken van pure extatische euforie.

En waarschijnlijk ook een Engelse UEFA Cup finale .

Zuur voor Ajax dat de goal in de laatste seconden valt, maar hij hing wel in de lucht. Mooie Europese campagne, maar daar koop je op dit moment weinig voor.

De landstitel zullen ze wel pakken, Advocaat heeft nu zoveel medelijden met Ajax ...
 
Bovenaan