AFC Ajax in de Europa League 20/21

Jacco

Well-known member
PSV hing alleen voor eigen doel tegen Tottenham. Zij hebben de Spurs nooit verslagen en hebben met heel, heel, heel veel geluk 1 punt behaald. Totaal niet vergelijkbaar met deze halve finale. De Ajax-bashers staan weer als eerste op.
 

erka

Well-known member
Ongehoord dit, dat je zo de kaas van je brood laat eten na rust. Dit was de kans op een finale.

Ze kwamen gewoon niet meer aan voetballen toe. Van Gaal heeft zojuist op Ziggo haarfijn uitgelegd hoe dat kwam. Maar ik kan me voorstellen dat je daar even geen zin in hebt.

Overigens had Ajax wel nog een aantal goede counters, als je daar ??n van maakt....
 

JMD

Well-known member
Ze kwamen gewoon niet meer aan voetballen toe. Van Gaal heeft zojuist op Ziggo haarfijn uitgelegd hoe dat kwam.

Zijn opmerking over de aanleiding naar de 2-1 was dodelijk. Met 9 man voor de bal bij een 2-0 voorsprong. We vinden het allemaal mooi als het goed gaat, maar het is natuurlijk wel een beetje dom.
 

BlauwVinger

Well-known member
En als bonus een onvervalste All England Final. Football's coming home! Ik sta te klapwieken van pure extatische euforie.
 
Bovenaan