Ik lees net de opmerkingen in dit topic, maar vakx2.0 verdient de prijs voor de meest rake opmerkingen.
Ik lees net de opmerkingen in dit topic, maar vakx2.0 verdient de prijs voor de meest rake opmerkingen.
Precies. Je kunt naar allerlei momenten van de arbitrage wijzen, maar je hoort gewoon zelf vaker te scoren uit de grote kansen die je gecre?erd hebt. Onnodige nederlaag.Jammer hoor, gewoon een uitstekende pot gespeeld en Nederlands eer in Europa hoog gehouden. Jammer dat het niet mee zit met die VAR en dat je 1 goal maakt uit 5 kansen.
Als we het effici?nte van Real nou is benaderen dan winnen we de triple nog wel.
Allemaal leuk en aardig die VAR, maar het blijft vreemd dat het halverwege het CL seizoen wordt ingevoerd. Dit doelpunt was voor de winterstop gewoon goedgekeurd.
En in 1913 ook afgekeurd omdat er toen nog een drie spelers tussen aanvaller en doellijn moesten staan.
Eens, maar het is wat Jamel zegt:En wat een tragisch topic dit met die zuiger, echt te triest voor woorden.
Don't feed the troll... Negeer hem gewoon.Beste leden. Met dat gelul over PSV voeren jullie alleen die provocerende trol...
Nee, het was geen overtreding.
Ik weet niet of ik als Ajacied blij zou moeten zijn met het vertoonde spel. Deze wedstrijd was het bewijs dat deze groep met een flink mentaliteitsprobleem kampt.
En ik snap nog steeds die afgekeurde goal niet.
En in 1913 ook afgekeurd omdat er toen nog een drie spelers tussen aanvaller en doellijn moesten staan.
Niet mee eens, voor dat doelpunt van Ajax maakte Tagliafico een overtreding.Niks gezien maar ik begreep dat de VAR uitstekend was.
En ik snap nog steeds die afgekeurde goal niet
Kijk waar Tagliafico staat bij de eerste kopbal, die Courtois nog kan stoppen en wat hij daarna doet. Het is eerst buitenspel en daarna blokt hij bewust Courtois, vooral dat laatste is heel duidelijk te zien.
Als (in dit geval) Ajacied moet je het omdraaien: Als Benzema doet wat Tagliafico deed, wat zou je er dan van zeggen? Ik gok dat de goal dan afgekeurd had moeten worden
don't feed the troll... Negeer hem gewoon.