AFC Ajax in de Europa League 20/21

Eef de Kip

Well-known member
Jammer hoor, gewoon een uitstekende pot gespeeld en Nederlands eer in Europa hoog gehouden. Jammer dat het niet mee zit met die VAR en dat je 1 goal maakt uit 5 kansen.
Als we het effici?nte van Real nou is benaderen dan winnen we de triple nog wel.

En wat een tragisch topic dit met die zuiger, echt te triest voor woorden. Wat mij betreft zamelen we geld in voor een parachutesprong, wellicht dat hij nu wel alles in z'n flikker breekt.
 

Pascallovic

Well-known member
Jammer hoor, gewoon een uitstekende pot gespeeld en Nederlands eer in Europa hoog gehouden. Jammer dat het niet mee zit met die VAR en dat je 1 goal maakt uit 5 kansen.
Als we het effici?nte van Real nou is benaderen dan winnen we de triple nog wel.
Precies. Je kunt naar allerlei momenten van de arbitrage wijzen, maar je hoort gewoon zelf vaker te scoren uit de grote kansen die je gecre?erd hebt. Onnodige nederlaag.

Vond Neres erg sterk met zijn acties en overzicht. Zonde dat zo iemand al maanden op de bank zit.
 

vakx2.0

Banned
Ik lees net de opmerkingen in dit topic, maar vakx2.0 verdient de prijs voor de meest rake opmerkingen.

Dat weet jij. Dat weet ik. Dat weet soms ook Gevegt. Maar de rest wil niet aan de waarheid waar het 'hun aller Ajax' betreft. :) Inmiddels zijn ze overgaan tot onverhulde doodsbedreigingen. Lachen man! :duim:

Ze hebben best leuk gespeeld voor hun doen. Real gaf Ajax lange tijd het gevoel dat ze mee mochten doen. Maar toen de Spanjaarden na die 1-1 even aanzetten, waren ze net zo kansloos als PSV eerder dit jaar tegen clubs van deze statuur . Het lot van de NL clubs in de CL.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
AFC Ajax in Europa: Real Madrid thuis

AFC Ajax in Europa: Real Madrid thuis

Jammer dat je als een griepje bent, je bent hier slechts een bepaald deel van het jaar.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Allemaal leuk en aardig die VAR, maar het blijft vreemd dat het halverwege het CL seizoen wordt ingevoerd. Dit doelpunt was voor de winterstop gewoon goedgekeurd.
 

Joost

Well-known member
Allemaal leuk en aardig die VAR, maar het blijft vreemd dat het halverwege het CL seizoen wordt ingevoerd. Dit doelpunt was voor de winterstop gewoon goedgekeurd.

En in 1913 ook afgekeurd omdat er toen nog een drie spelers tussen aanvaller en doellijn moesten staan.
 

Batigoal

Well-known member
Prima pot op de mat gelegd. Bij vlagen heb ik zelfs ouderwets genoten. Helaas Real blijft Real, dus zo'n uitkomst zag je wel aankomen. En jammer dat het toch ook weer over de VAR moet gaan. Die zou juist discussie moeten wegnemen, maar de laatste tijd (ook in de Eredivisie) brengt het meer discussie heb ik het idee.

Genoten van Tagliafico en Neres. Tegen beter weten in hoop ik dat zij volgend jaar nog bij ons spelen. Ten Hag mogen ze er per direct uitflikkeren als hij Neres weer op de bank zet.
 

Atreides

Well-known member
Uitstekend pot, die je had moeten winnen. Helaas niet afgemaakt. En ik snap nog steeds die afgekeurde goal niet.

Nee, het was geen overtreding.

Ik weet niet of ik als Ajacied blij zou moeten zijn met het vertoonde spel. Deze wedstrijd was het bewijs dat deze groep met een flink mentaliteitsprobleem kampt.

Moa. Niet consistent een bepaalde prestatie op de mat kunnen leggen is inherent aan topsport.

In die zin is het opvallend dat Ajax dit jaar al zo vaak goed gescoord heeft. Veel interessanter is waarom de ondergrens zo laag lag n? de winterstop.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En ik snap nog steeds die afgekeurde goal niet

Kijk waar Tagliafico staat bij de eerste kopbal, die Courtois nog kan stoppen en wat hij daarna doet. Het is eerst buitenspel en daarna blokt hij bewust Courtois, vooral dat laatste is heel duidelijk te zien.

Als (in dit geval) Ajacied moet je het omdraaien: Als Benzema doet wat Tagliafico deed, wat zou je er dan van zeggen? Ik gok dat de goal dan afgekeurd had moeten worden ;)
 

Hankie

Well-known member
Kijk waar Tagliafico staat bij de eerste kopbal, die Courtois nog kan stoppen en wat hij daarna doet. Het is eerst buitenspel en daarna blokt hij bewust Courtois, vooral dat laatste is heel duidelijk te zien.

Als (in dit geval) Ajacied moet je het omdraaien: Als Benzema doet wat Tagliafico deed, wat zou je er dan van zeggen? Ik gok dat de goal dan afgekeurd had moeten worden ;)


Balen dat het een doelpunt is want Tadic maakte de overtreding en Tagliafico scoorde.
 

Eef de Kip

Well-known member
don't feed the troll... Negeer hem gewoon.

En je denkt oprecht dat dat iets uit haalt bij iemand wiens leven bestaat uit het bashen van Ajax? Maar goed, het is eigenlijk te sneu voor woorden en je hebt gelijk, ik zal me verder van commentaar onthouden.

OT verder, de enige bitttere nasmaak die ik nu nog heb is dat je na de winterstop nog niet de helft van de energie op de mat legt die je gisteravond laat zien.
Als je dit in elke wedstrijd in de competitie brengt wordt je met 2 vingers in de neus kampioen, hoe goed PSV het ook doet.
 
Bovenaan