Unnekuukse
Active member
Voor Real is het gewoon een 13 in een dozijn wedstrijd waar puur het resultaat telt en waar ze een kansje of 4 hebben weggegeven.
Inderdaad.
Voor Real is het gewoon een 13 in een dozijn wedstrijd waar puur het resultaat telt en waar ze een kansje of 4 hebben weggegeven.
Hup Real, oprotten met die omhooggevallen prijsdroge poenclub.
Blijft raar dat Ajax met al die miljoenen geen goede spits heeft gehaald afgelopen winter. Nu een 'gelegenheidsspits', met op de bank de oude Huntelaar en de kansenverknallende Dolberg.
Modric weer beste man van het veld. Masterclass aan Frenkie.
Ajax gewoon een geweldige pot op de mat gelegd. Hadden alleen vaker moeten scoren. Blind vond ik matig bij beide goals en Ziyech heel slordig. Ook Mazraoui bij beide goals matig.
Sch?ne, Tadic, Tagliafico uitblinkers bij Ajax.
Nu zijn we het eindelijk eens een keer eens.
Ik zeg al vanaf het begin dat er een killer achter en voorin bij moest. Zeker ook nog met de gedachte dat Dolberg niet blessurevrij was/is.
Dolberg dreigt zo'n speler te worden die na een blessure niet meer op het niveau komt.
De vraag is natuurlijk, wie moet die killer worden?
Bij K?ln loopt er nog eentje rond.Dolberg dreigt zo'n speler te worden die na een blessure niet meer op het niveau komt.
De vraag is natuurlijk, wie moet die killer worden?
Modric weer beste man van het veld. Masterclass aan Frenkie.
Ajax gewoon een geweldige pot op de mat gelegd. Hadden alleen vaker moeten scoren. Blind vond ik matig bij beide goals en Ziyech heel slordig. Ook Mazraoui bij beide goals matig.
Sch?ne, Tadic, Tagliafico uitblinkers bij Ajax.
:werder:Bij K?ln loopt er nog eentje rond.
Die vergelijking met PSV ging trouwens volledig mank. Die kwamen echt enorm tekort, alleen hadden pech met de scheids tegen Inter en geluk dat Spurs zo slordig met de kansen omging.
Ik mag hopen dat de scouting daar een beter inzicht in heeft dan ik.
En de pech dat Messi het - overigens pas vanaf minuut 70 - op z'n heupen kreeg. Daarvoor bood PSV net zo goed partij als Ajax vanavond.
En de pech dat Messi het - overigens pas vanaf minuut 70 - op z'n heupen kreeg. Daarvoor bood PSV net zo goed partij als Ajax vanavond.