AFC Ajax in de Europa League 20/21

PES5

Administrator
Forumleiding
Modric weer beste man van het veld. Masterclass aan Frenkie.


Ajax gewoon een geweldige pot op de mat gelegd. Hadden alleen vaker moeten scoren. Blind vond ik matig bij beide goals en Ziyech heel slordig. Ook Mazraoui bij beide goals matig.

Sch?ne, Tadic, Tagliafico uitblinkers bij Ajax.
 

SanMark.

Well-known member
Blijft raar dat Ajax met al die miljoenen geen goede spits heeft gehaald afgelopen winter. Nu een 'gelegenheidsspits', met op de bank de oude Huntelaar en de kansenverknallende Dolberg.

Nu zijn we het eindelijk eens een keer eens.

Ik zeg al vanaf het begin dat er een killer achter en voorin bij moest. Zeker ook nog met de gedachte dat Dolberg niet blessurevrij was/is.
 

SanMark.

Well-known member
Modric weer beste man van het veld. Masterclass aan Frenkie.


Ajax gewoon een geweldige pot op de mat gelegd. Hadden alleen vaker moeten scoren. Blind vond ik matig bij beide goals en Ziyech heel slordig. Ook Mazraoui bij beide goals matig.

Sch?ne, Tadic, Tagliafico uitblinkers bij Ajax.

Dan vergeet je toch de Ligt, die stond daar toch geweldig te verdedigen en te beuken.
 

gevegt

Well-known member
Nu zijn we het eindelijk eens een keer eens.

Ik zeg al vanaf het begin dat er een killer achter en voorin bij moest. Zeker ook nog met de gedachte dat Dolberg niet blessurevrij was/is.

Dolberg dreigt zo'n speler te worden die na een blessure niet meer op het niveau komt.
De vraag is natuurlijk, wie moet die killer worden?
 

vakx2.0

Banned
De Ligt was ijzersterk. Barcelona heeft duidelijk de verkeerde gekocht. De Jong was weer helemaal nergens. Voor de zoveelste wedstrijd op rij totaal onzichtbaar.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Klopt. Die had er bij gemoeten. Speelde heel erg sterk.

Kijk nu nog eens beide goals van Real terug en zie wat Blind (niet) doet. Kijk hij hij wegduikt voor Vinicius en zichzelf bij die 2e goal dan precies in die kansloze positie brengt door niet in te stappen. Als hij dat doet, kan Tagliafico weer terugkomen in het centrum en kan Blind die voorzet eruit halen.
 

gevegt

Well-known member
Modric weer beste man van het veld. Masterclass aan Frenkie.


Ajax gewoon een geweldige pot op de mat gelegd. Hadden alleen vaker moeten scoren. Blind vond ik matig bij beide goals en Ziyech heel slordig. Ook Mazraoui bij beide goals matig.

Sch?ne, Tadic, Tagliafico uitblinkers bij Ajax.

Die eerste is zo onderschat. Geef hem de aanvoerdersband en hij loodst het team naar prijzen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die vergelijking met PSV ging trouwens volledig mank. Die kwamen echt enorm tekort, alleen hadden pech met de scheids tegen Inter en geluk dat Spurs zo slordig met de kansen omging.
 

vakx2.0

Banned
Die vergelijking met PSV ging trouwens volledig mank. Die kwamen echt enorm tekort, alleen hadden pech met de scheids tegen Inter en geluk dat Spurs zo slordig met de kansen omging.

En de pech dat Messi het - overigens pas vanaf minuut 70 - op z'n heupen kreeg. Daarvoor bood PSV net zo goed partij als Ajax vanavond.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tegen een Barcelona dat het op een bijna lachwekkende manier liet lopen. Die waren zo ongecontreerd dat ze in zelfs in eigen zestien gewoon ballen inleverden.
 

SanMark.

Well-known member
En de pech dat Messi het - overigens pas vanaf minuut 70 - op z'n heupen kreeg. Daarvoor bood PSV net zo goed partij als Ajax vanavond.

Ja Messi heeft het anders nooit op de heupen.

Heeft Psv net weer dat Messi zijn enige goede minuten tegen Psv maakt.
 
Bovenaan