AFC Ajax in de Europa League 20/21

SanMark.

Well-known member
Ajax heeft aardig meegespeeld. Maar komt, net als PSV in de voorrondes, te kort tegen de echt grote jongens. Het zijn de Barca's, Tottenhams (3-0 tegen Dortmund!), Real's, etc. die de prijzen weer gaan verdelen straks. Da's de harde maar enige juiste conclusie van vanavond.

Spurs, wanneer hebben die een prijs gepakt ?

Of zaten die toevallig bij dat kut clubje in de poule.

Ajax heeft een meer dan uitstekende wedstrijd op de mat gelegd.
 

RickPSV

Active member
Die VAR was wel erg kut. Die 2e goal van Real had ie ook af mogen keuren door die overtreding op Frenkie. Daar gebeurde echt wel meer dan bij die 1e afgekeurde goal van Ajax.
Wel echt de complimenten voor Ajax, super goed gespeeld en helaas onverdiend niet gewonnen.
 

vakx2.0

Banned
Blijft raar dat Ajax met al die miljoenen geen goede spits heeft gehaald afgelopen winter. Nu een 'gelegenheidsspits', met op de bank de oude Huntelaar en de kansenverknallende Dolberg.
 

JMD

Well-known member
Nee, het was geen overtreding.
Dat was de vraag niet. De vraag was of het uitmaakt dat De Jong wel of niet nog had mee kunnen verdedigen. Even er van uitgaande dat het een overtreding was.

Ik weet niet of ik als Ajacied blij zou moeten zijn met het vertoonde spel. Deze wedstrijd was het bewijs dat deze groep met een flink mentaliteitsprobleem kampt.
Klopt. Maar aan de andere kant: als het vertoonde spel vanavond weer dramatisch was, dan was het ook niet goed geweest.
Dan lijkt het me dat je als supporter dan toch blij bent met het spel van vanavond.
 
Bovenaan