Hij had sowieso nooit mee kunnen verdedigen.Overtreding op De Jong, die daardoor niet kon meeverdedigen
Hij had sowieso nooit mee kunnen verdedigen.Overtreding op De Jong, die daardoor niet kon meeverdedigen
Ik had het idee dat dat kwam doordat hij ten val werd gebracht en (zoals we allemaal doen als we vallen) iets greep om zich aan vast te houden.
Hij had sowieso nooit mee kunnen verdedigen.
Ajax heeft aardig meegespeeld. Maar komt, net als PSV in de voorrondes, te kort tegen de echt grote jongens. Het zijn de Barca's, Tottenhams (3-0 tegen Dortmund!), Real's, etc. die de prijzen weer gaan verdelen straks. Da's de harde maar enige juiste conclusie van vanavond.
Lul....Je idee heeft te maken met je clubbril.
Klopt. Enige minpunt eigenlijk de aanval.Ajax heeft een meer dan uitstekende wedstrijd op de mat gelegd.
:duim:Lul....
Klopt. Enige minpunt eigenlijk de aanval.
Jammer, mooi potje voetbal gezien van Ajax.
Helaas net niet.
Nee, het was geen overtreding.Maar maakt dat uit?
Toch vraag ik me af of ze bij Real vinden dat het een lastige wedstrijd was.
Ik weet niet of ik als Ajacied blij zou moeten zijn met het vertoonde spel. Deze wedstrijd was het bewijs dat deze groep met een flink mentaliteitsprobleem kampt.
Nee, het was geen overtreding.
Ik weet niet of ik als Ajacied blij zou moeten zijn met het vertoonde spel. Deze wedstrijd was het bewijs dat deze groep met een flink mentaliteitsprobleem kampt.
Dat was de vraag niet. De vraag was of het uitmaakt dat De Jong wel of niet nog had mee kunnen verdedigen. Even er van uitgaande dat het een overtreding was.Nee, het was geen overtreding.
Klopt. Maar aan de andere kant: als het vertoonde spel vanavond weer dramatisch was, dan was het ook niet goed geweest.Ik weet niet of ik als Ajacied blij zou moeten zijn met het vertoonde spel. Deze wedstrijd was het bewijs dat deze groep met een flink mentaliteitsprobleem kampt.