AFC Ajax in de Europa League 20/21

vakx2.0

Banned
Tegen een Barcelona dat het op een bijna lachwekkende manier liet lopen. Die waren zo ongecontreerd dat ze in zelfs in eigen zestien gewoon ballen inleverden.

Net zoals Real vandaag.

Die gingen pas voetballen bij de 1-1. En scoren dan ook niet veel later. Geen toeval. Da's gewoon het verschil tussen dit soort clubs en NL-clubs.
 

Pascallovic

Well-known member
Die vergelijking met PSV ging trouwens volledig mank. Die kwamen echt enorm tekort, alleen hadden pech met de scheids tegen Inter en geluk dat Spurs zo slordig met de kansen omging.

Elke vergelijking met PSV gaat mank gezien hun 5x niet overwinteren in de laatste 7 of 8 jaar in Europa.
 

vakx2.0

Banned
Elke vergelijking met PSV gaat mank gezien hun 5x niet overwinteren in de laatste 7 of 8 jaar in Europa.

Maar tot aan dit jaar wel de laatste NL club was (tot 2x toe zelfs) die CL-overwinterde. Voor Ajax was het 13 jaar geleden.

Volgend jaar wij weer. Hopelijk met ook z'n makkelijke loting.
 

SanMark.

Well-known member
Wat voor idee heb jij dan?

Ik niets. Ik zie in Nederland niets wat een echte toevoeging voor Ajax kan zijn in de spits.

En als je wat wil halen moet je toch of uit Zuid Amerika of uit de kleinere landen om heen. Nou daar kijk ik dus niet zo vaak naar.
 

Pascallovic

Well-known member
Maar tot aan dit jaar wel de laatste NL club was (tot 2x toe zelfs) die CL-overwinterde. Voor Ajax was het 13 jaar geleden.

Volgend jaar wij weer. Hopelijk met ook z'n makkelijke loting.

Nu zijn jullie de laatste NL club die als laatste in de poule zijn ge?indigd. Ook een mooie prestatie.
 

vakx2.0

Banned
Nu zijn jullie de laatste NL club die als laatste in de poule zijn ge?indigd. Ook een mooie prestatie.

Shit happens. Zolang we gemiddeld 1x per anderhalf jaar kampioen worden, CL spelen en net zo vaak/weinig overwinteren in de CL, vind ik het allemaal prima. Op naar de vierde schaal in vijf jaar. Ook mooi.

Succes in de bekerstrijd!
 

gevegt

Well-known member
Ik niets. Ik zie in Nederland niets wat een echte toevoeging voor Ajax kan zijn in de spits.

En als je wat wil halen moet je toch of uit Zuid Amerika of uit de kleinere landen om heen. Nou daar kijk ik dus niet zo vaak naar.

Als je Tadic kan halen uit Engeland, moeten er wel meer mogelijkheden zijn. Niet dat ik het weet, maar geld kan wonderen doen.
 

erka

Well-known member
Modric weer beste man van het veld. Masterclass aan Frenkie.


Ajax gewoon een geweldige pot op de mat gelegd. Hadden alleen vaker moeten scoren. Blind vond ik matig bij beide goals en Ziyech heel slordig. Ook Mazraoui bij beide goals matig.

Sch?ne, Tadic, Tagliafico uitblinkers bij Ajax.

Volledig mee eens.

Tagliafico gaan ze nog missen als die een toptransfer maakt.
 
Bovenaan