ADO - Feyenoord

Reza

Member
Slap kut zooitje. Dik verdiende zege voor ADO. Van Beek, van der Heiden, Kazim, Bilan en Vejinovic zijn rijp voor het G-elftal. Waardeloos
 

Susa

New member
Dit is dus precies de rede waarom de extase na de beker overwinning dus aandoenlijk Is.

Is het ook.

Volgende week winnen, DVD-tje van maken en we kunnen weer.......

Verder verdiende nederlaag en de constatering dat Bilal B echt helemaal in paniek raakt als hij de bal krijgt. Die jongen gaat verkrampen omdat er een puntgave voorzet wordt verwacht.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Dit is dus precies de rede waarom de extase na de beker overwinning dus aandoenlijk Is.


Voetbal is ook uitgevonden om na een overwinning als een stel kantoorklerken weer van het verd te lopen, het is net werk, 1-0 gewonnen, handen schudden ,douchen, haren kammen en weer naar huis.

Wat lul je nou man.
 

Marinos

Well-known member
Voetbal is ook uitgevonden om na een overwinning als een stel kantoorklerken weer van het verd te lopen, het is net werk, 1-0 gewonnen, handen schudden ,douchen, haren kammen en weer naar huis.

Wat lul je nou man.
Ik snap je irritatie na een nederlaag tegen ADO.

Verder begrijp je er helemaal niks van maar dat geeft niet.
 

inhethoekje

Active member
Ik snap je irritatie na een nederlaag tegen ADO.

Verder begrijp je er helemaal niks van maar dat geeft niet.

Gast (om jou maar even te citeren) mijn irritatie is door een nederlaag totaal niet aanwezig, wij zijn gewend om op cruciale momenten tegen een nederlaag aan te lopen dus ik kan daar al heel lang mee leven, dat maakt een overwinning af en toe ook zo lekker.
Maar daar begrijp jij weer helemaal niks van.
 

Marinos

Well-known member
Die haal ik nog eens naar boven als in mei de prijzen worden verdeeld.
Ja daar gaat het dus niet om. Het gaat om de extreme extase na een gewonnen bekerwedstrijd tegen Ajax om vervolgens van met alle respect ADO te verliezen. Het heeft ook wel wat vertederends, maar dat moet je als Feyenoord zijnde niet willen.

Als dit er niet uit gaat zullen ze nooit meer een topclub worden.
 

inhethoekje

Active member
Woensdag geen reacties op mijn apps, nu stromen ze binnen, het blijft een vreemd fenomeen, Ajacieden die na een nederlaag de wedstrijd heel toevallig niet hebben gezien want begrafenis, bruiloft, vroeg op of ziek en nu weer appen alsof het ze een lieve lust is.

Zitten wel enkele leuke tussen dat dan weer wel.
 

Miramar

Well-known member
Woensdag geen reacties op mijn apps, nu stromen ze binnen, het blijft een vreemd fenomeen, Ajacieden die na een nederlaag de wedstrijd heel toevallig niet hebben gezien want begrafenis, bruiloft, vroeg op of ziek en nu weer appen alsof het ze een lieve lust is.

Zitten wel enkele leuke tussen dat dan weer wel.
Ik krijg er nu ook een hoop binnen.
 

Ska P 187

Well-known member
Lekkere binnenkomer Pajam, gefeliciteerd.
Aan alle direct betrokkenen, leeft deze wedstrijd nog een beetje als (streek) derbij zijnde of is het gewoon 1 van de 34?
 
Bovenaan