ADO - Feyenoord

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahaha. Die Bilal he. 5 wedstrijden voor het in diskrediet brengen van je club en het voetbal in het algemeen. Lachwekkend.
 
G

Gast

Guest
Hahaha. Die Bilal he. 5 wedstrijden voor het in diskrediet brengen van je club en het voetbal in het algemeen. Lachwekkend.

Dat was echt schandalig inderdaad! Tussendoor ff seinen dat het wel goed zit en dan weer verder rollen. En je sta nog met 1-0 achter ook. Die rode kaart was al gegeven dus waarom niet direct opstaan en voor die 1-1 gaan!?
 

De Wolf

Well-known member
Tegenstandertje naaien heet dat. Ik zou zeggen dat een scheids daar geel voor mag trekken na een hoop theater en daarna doodleuk rondhuppelen. Zijn we daar binnen de kortste keren vanaf.
 
G

Gast

Guest
eindelijk eens wat strijd (dat is al heel wat bij het ADO Den Haag prima donna's onder Feyenoorder Henk Fraser) en eindelijk weer eens drie (gelukkige) poenten!

op naar lijfsbehoud deel 2!
 
G

Gast

Guest
Hahaha. Die Bilal he. 5 wedstrijden voor het in diskrediet brengen van je club en het voetbal in het algemeen. Lachwekkend.

misselijkmakende voetballer! Ik ben zelfs van mening dat Duplan dit niet express deed; Bilal bewoog zijn been en dan is het moeilijk in een milliseconde je been goed neerzetten
 

Maasveld

Well-known member
Tegenstandertje naaien heet dat. Ik zou zeggen dat een scheids daar geel voor mag trekken na een hoop theater en daarna doodleuk rondhuppelen. Zijn we daar binnen de kortste keren vanaf.
Helemaal met je eens. Overtreding mee maar toch geel voor overdreven vallen. Als men de schwalbes wil reduceren moet er sowieso veel consequenter kaarten worden uitgedeeld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
misselijkmakende voetballer! Ik ben zelfs van mening dat Duplan dit niet express deed; Bilal bewoog zijn been en dan is het moeilijk in een milliseconde je been goed neerzetten

Het leek wel op een bewussie, vond ik. En ADO is trouwens ook akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel.

Gefeliciteerd met de zeer terechte en verdiende overwinning, trouwens!
 
G

Gast

Guest
^^ Thanks Jamel!

Voor ons is het belangrijk dat we de wedstrijden tegen de "kleinere" en/of gelijkwaardige teams eens gaan winnen.
Op naar Kerkrade om te zien of dit een incident was of echt de ommekeer.

Fraser heeft in ieder geval weinig krediet meer.
 

Jozsef

New member
Nee hoor. Clubjes als ADO laden zich op tegen topclubs zoals wij ons opladen tegen Ajax. Vaak volgt het weekend erop een kansloze nederlaag.
 

Fabian

Active member
Ik heb Bilal het eerder zien doen in de Heerenveen A1 tegen Feyenoord A1. Toen rolde hij zogenaamd zwaar geblesseerd terug in het veld. Hij lag buiten de lijnen.

Walgelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb niet doorgeklikt, maar met die .fr verwacht ik toch een Frans stuk.
 
Bovenaan