ADO - Feyenoord

G

Gast

Guest
er staat ongeveer dit ;

Edouard Duplan kreeg tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord een rode kaart.

De aanvaller van ADO ging op het been staan van Bilal Başa?ıkoğlu. De Feyenoorder deed vervolgens net alsof hij een ernstige blessure had opgelopen. Hij spartelde als een vis op het droge.

De Franse editie van Metro is het incident niet ontgaan. “Bilal Başa?ıkoğlu, herinner zijn naam: hij is in de race voor de Oscar voor de beste acteur.” Volgens de krant rolt de speler van de ene naar de andere kant en kijkt vervolgens naar de reactie van de scheidsrechter.
 
G

Gast

Guest
Klopt, net zo als het goed praten van een bewuste trap op het been van een liggende tegenstander.

nee, dat is hooguit een verschil van mening! Ik ben duidelijk niet de enige die vind dat Bilal in GTST moet gaan spelen
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Haha. Marzo trapt Bilal even doormidden bij Jong Feyenoord - Jong Heerenveen. Daar wordt ie hard van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zowel Feyenoord als SC Heerenveen zit in de reservecompetitie tak die niet zullen toetreden tot de voetbal piramide. Als Feyenoord niet al die wedstrijdselectie en overige selectiespelers zou opstellen, dan komen we mannetjes tekort of moeten er spelers uit de A1 of A2 twee wedstrijden in de week gaan spelen. Dan bestaat er een risico op overbelasting. Ik kan mij voorstellen dat dat ook voor SC Heerenveen op gaat.
 
G

Gast

Guest
[video]http://www.dumpert.nl/mediabase/6693439/e4889939/oscar_waardig_optreden_basacikoglu.html[/video]
 
Bovenaan