ADO - Feyenoord

Batigoal

Well-known member
Woensdag geen reacties op mijn apps, nu stromen ze binnen, het blijft een vreemd fenomeen, Ajacieden die na een nederlaag de wedstrijd heel toevallig niet hebben gezien want begrafenis, bruiloft, vroeg op of ziek en nu weer appen alsof het ze een lieve lust is.

Zitten wel enkele leuke tussen dat dan weer wel.

Gek joh, mensen die blijkbaar woensdag opeens voor Feyenoord zijn terwijl ze nooit naar voetbal kijken en dat de afgelopen dagen te pas en onpas laten weten en vandaag is het 'maar alleen voetbal'. Raar fenomeen inderdaad.
 

SanMark.

Well-known member
Dit is een actie om iemand te blesseren. Kan je alleen maar rood en een flinke schorsing voor geven.

Hoe ik het zag ging hij op het been staan maar op deze manier zal Bilal er nooit een blessure aan overhouden. Hij zal met al dat gerol eerder een verrekking forceren.
 

Jozsef

New member
Goede keus gemaakt om van 't fantastische weer te gaan genieten. :duim: Ik zag dit namelijk al aankomen, typisch des Feyenoords.
Gooi alles maar op de beker dit seizoen. Ajax is verder, zowel voetbaltechnisch als professioneel. Laat dat maar aan de Boer over.

Hagenezen, het is jullie gegund. Van harte!
 

zwammy

Well-known member
Waarom ga je bij 1-0 voorsprong 10 minuten voor tijd zo dom bij iemand op zijn been staan. Ik snap dat echt niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is dacht ik ook zeker niet de eerste keer dat Duplan zoiets geks doet.
 

inhethoekje

Active member
Gek joh, mensen die blijkbaar woensdag opeens voor Feyenoord zijn terwijl ze nooit naar voetbal kijken en dat de afgelopen dagen te pas en onpas laten weten en vandaag is het 'maar alleen voetbal'. Raar fenomeen inderdaad.

Die mensen ken ik niet toe in mijn omgeving, prive als op mijn werk niet.
Na al die jaren ken ik een groep mensen die over voetbal ouwehoeren en daar komt af en toe iemand bij en valt er eentje af.

Als een collega van me waar ik al 8 jaar mee werk opeens zegt voor Ajax of Feyenoord te zijn lach ik hem gewoon keihard in zijn gezicht uit.
 

inhethoekje

Active member
Huh? Je zal even last van je been hebben, maar je moet wel een erg zwak gestel hebben wil je hier een blessure door oplopen.

Hoe ik het zag ging hij op het been staan maar op deze manier zal Bilal er nooit een blessure aan overhouden. Hij zal met al dat gerol eerder een verrekking forceren.

Mee eens, ik vond dat Bilal zich echt afschuwelijk aanstelde,het was een overtreding maar hij liet het voorkomen dat de aanslag op Ewald Lienen kinderspel was.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mee eens, ik vond dat Bilal zich echt afschuwelijk aanstelde,het was een overtreding maar hij liet het voorkomen dat de aanslag op Ewald Lienen kinderspel was.

Geen idee wie Ewald Lienen is, maar ik heb me ook kapot zitten ergeren aan Bilal. Het was een rode kaart, daar kan geen twijfel over zijn. Maar dat achterlijke doorrollen is ook niet ok?. Ik hoop dat Gio hem op z'n minst een boete geeft. Maar eigenlijk hoef ik hem even een paar wedstrijden niet meer te zien.
 
Bovenaan