ADO - Feyenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Voetbal is ook uitgevonden om na een overwinning als een stel kantoorklerken weer van het verd te lopen, het is net werk, 1-0 gewonnen, handen schudden ,douchen, haren kammen en weer naar huis.

Wat lul je nou man.

Zo is het ook. Maar goed, jij bent voor Feyenoord dus jij begrijpt dat. De andere vallen kennelijk onder de categorie kantoorklerken. Ook prima. Clubcultuur verschillen zijn toegestaan. Op hun beurt mogen zij het aandoenlijk noemen zoals wij er weer om moeten lachen dat andere supporters shirtloos met de rug naar het veld staan of de helft van de keren hun seizoenkaart op zak houden.

Woensdag geen reacties op mijn apps, nu stromen ze binnen, het blijft een vreemd fenomeen, Ajacieden die na een nederlaag de wedstrijd heel toevallig niet hebben gezien want begrafenis, bruiloft, vroeg op of ziek en nu weer appen alsof het ze een lieve lust is.

Zitten wel enkele leuke tussen dat dan weer wel.

Met dat soort Ajacieden ga ik niet meer mee om of ik negeer de appjes. Houdt die nonsens vanzelf wel op. Alleen aan collega's doe je niets. Maar die krijgen van mij ook nooit een reactie die ze verder stimuleert. Ik praat eigenlijk nooit over voetbal met die categorie fans. Ik zie niet in waarom ik daar verandering in zou brengen als Feyenoord weer eens verliest.
 

JMD

Well-known member
Zo is het ook. Maar goed, jij bent voor Feyenoord dus jij begrijpt dat. De andere vallen kennelijk onder de categorie kantoorklerken. Ook prima. Clubcultuur verschillen zijn toegestaan. Op hun beurt mogen zij het aandoenlijk noemen zoals wij er weer om moeten lachen dat andere supporters shirtloos met de rug naar het veld staan of de helft van de keren hun seizoenkaart op zak houden.
Ben geen Feyenoordsupporter, maar ik snap het wel hoor. En ook om die laatste 2 dingen moet ik lachen.
 

Abubakari

Well-known member
Was Feyenoord een paar jaar terug niet eens de morele winnaar in de Arena na een 1-1 in de klassieker waarna ze overladen met lof een week later met 6-0 bij Groningen verloren? Of gingen ze toen onderuit voor de beker tegen de Eagles? Feyenoord in de wedstrijd na een goed verlopen klassieker, dat gaat hoe dan ook regelmatig mis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je haalt van alles door elkaar. Die flater tegen Eagles in de beker was vorig jaar, dus die zal het niet zijn. Het zal de editie wel zijn geweest toen Vermeer geloof ik rood kreeg. Hoe Feyenoord vervolgens het toch nog een gelijkspel heeft laten worden daar snap ik nog steeds weinig van. 1-1 waar je had moeten winnen noem ik geen goede klassieker. Net zoals vorig jaar die 0-1 een kut klassieker was en de 0-0 in de ArenA ook. Leuk dat je Ajax 180 minuten blind tikt, maar als je daar slechts 1 punt uit haalt dan gaat er iets mis.
 

Abubakari

Well-known member
Je haalt van alles door elkaar. Die flater tegen Eagles in de beker was vorig jaar, dus die zal het niet zijn. Het zal de editie wel zijn geweest toen Vermeer geloof ik rood kreeg. Hoe Feyenoord vervolgens het toch nog een gelijkspel heeft laten worden daar snap ik nog steeds weinig van. 1-1 waar je had moeten winnen noem ik geen goede klassieker. Net zoals vorig jaar die 0-1 een kut klassieker was en de 0-0 in de ArenA ook. Leuk dat je Ajax 180 minuten blind tikt, maar als je daar slechts 1 punt uit haalt dan gaat er iets mis.

Ik heb het even opgezocht, niks mis met mijn geheugen.

Zondag 23 oktober 2011 Ajax-Feyenoord 1-1
Donderdag 27 oktober 2011 Go Ahead Eagles-Feyenoord (beker) 2-1
Zondag 30 oktober 2011 Groningen-Feyenoord 6-0
 

Abubakari

Well-known member
Leuk dat je Ajax 180 minuten blind tikt, maar als je daar slechts 1 punt uit haalt dan gaat er iets mis.

Mijn geheugen is gelukkig wat slechter.

Ik zou eens naar een dokter gaan, want dit is zorgelijk.

Feyenoord-Ajax 0-1
Eerste 25 minuten heel goed, daarna zakte het weg en hadden ze in de slotfase een opleving, tweede helft ook lang weinig gevaar en in de slotfase weer een opleving
Ajax-Feyenoord 0-0
Van beide kanten slecht, Ajax 1 kans, Feyenoord 3 kansen en verder was het gewoon slecht.

Dat is dus niet 180 minuten Ajax blind tikken.;)
 

Maasveld

Well-known member
Die goal was dus gewoon een keepersfout.

Bilal had geloof ik het idee dat ie vinnen had. Eerst een mooie duik maar als ie erachter komt dat er geen water is gaat ie spartelen als een vis op het droge.
 

fr-keff

Active member
Die goal was dus gewoon een keepersfout.

Bilal had geloof ik het idee dat ie vinnen had. Eerst een mooie duik maar als ie erachter komt dat er geen water is gaat ie spartelen als een vis op het droge.

Dit was donkerrood! Maar het leek wel erg op overdrijven wat daarna gebeurt.
 

De Wolf

Well-known member
Dit is een actie om iemand te blesseren. Kan je alleen maar rood en een flinke schorsing voor geven.
 

Pascallovic

Well-known member
Dit is een actie om iemand te blesseren. Kan je alleen maar rood en een flinke schorsing voor geven.
Er zal ook niemand zijn die deze kaart onterecht vindt. Echter dat doorrollen is nog meer voer voor de lachspieren dan dat eigen doelpunt van Van Beek.
 
Bovenaan