ADO - Feyenoord

fr-keff

Active member
1514.png
1518.png


Na de 'overwinning' in de klassieker op de rivaal Ajax staat zondag alweer de volgende wedstrijd op het programma. De ploeg uit Den Haag begon het seizoen nog met een gelijkspel tegen PSV en een winst op FC Twente maar daarna werd er geen overwinning meer geboekt. De mannen van Henk Fraser staan dan ook nog maar op 8 punten en heel dicht bij de onderste streep.

Feyenoord staat zoals bekend op een gedeelde eerste plaats met Ajax met 25 punten. De laatste nederlaag was al meer dan een maand geleden uit bij PSV. Half september wist Feyenoord voor het laatst niet te winnen. Uit bij Roda JC bleef het steken op een 1-1 gelijkspel. Feyenoord heeft het de laatste jaren wel lastig in Den Haag. Vorig seizoen won het pas in de slotminuut met 0-1. De twee seizoenen daarvoor werd er verloren met 3-2 en 2-0. De drie seizoenen daarvoor wist Feyenoord wel te winnen.
 

inhethoekje

Active member
Dit gaat een hele lastige pot worden,typisch zo'n wedstrijd waarbij men denkt dat na woensdag ze het op halve kracht kunnen doen.
ADO heeft de punten hard nodig dus die gaan doen wat wij tegen Ajax deden,er vol op zonder aanzien des persoon.

Als ze het op kunnen brengen om daar niet in mee te gaan dan zie ik wel een makkelijke overwinning, moeten ze mee in het knokken dan verwacht ik dat ze het nog heel lastig gaan krijgen en de winst echt over de streep moeten trekken, tegen Ajax hadden we de mazzel dat die niet meegingen in het knokken, ADO gaat dat dus wel doen.

Harde wedstrijd,ik zeg,0-2.
 

De Wolf

Well-known member
Zondag zal je er ook voor 100% tegenaan moeten. De gedachte van dit winnen we wel eventjes loopt vaak verkeerd af.
 
G

Gast

Guest
2-0
Havenaar
Duplan

rode kaart voor Kuijt

of

0-4
Kramer 2x
Elia
Kuijt

Fraser gaat op de F12 bus mee terug naar R'dam
 

Max

Administrator
Forumleiding
Doe dat 0-4 scenario maar. Ik heb geen problemen met Fr?ser.
 
G

Gast

Guest
Doe dat 0-4 scenario maar. Ik heb geen problemen met Fr?ser.

Verlies tegen Feyenoord is geen schok en het vertrek van een belabberde trainer een opluchting ; Hoop nooit dat me club verliest, maar als dat het vertrek van Henk 'vroeger was alles beter' Fraser betekent, neem ik dat voor lief.
 
G

Gast

Guest
Overigens heet de club ADO Den Haag, Fey zou toch ook niet respectvol zijn ? ; )
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Opstellingen

ADO Den Haag: Hansen; Malone, Wormgoor, Zuiverloon, Meijers; Derijck, Bakker; Schaken, Jansen, Duplan; Havenaar.
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Vejinovic, Gustafson; Kuyt, Kramer en Elia.

Come on!!!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou.......ik wil relaxed kijken Max.

Ik weet haast niet meer beter. Volgens mij wonnen we onder Gullit nog wel eens potjes ruim zonder stress. Daarna is het veelal bollenknijpen geweest. Ja een potje tegen promovendus Heracles met 6 of 7-1 thuis gewonnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lekker gedekt, Van der Heijden.

Hij is gelukkig weer scherp.

EDIT: Fuck, Kongolo staat op scherp. Die hebben we toch echt nodig tegen Ajax. Van der Heijden en Nelom gaat je sowieso fataal worden in een Klassieker.
 
Bovenaan