ADO - Feyenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Je zal toch het speltempo omhoog moeten gooien, want anders komt je niet door die handbal verdediging van ADO heen. Vier man op rij met twee man er centraal een meter voor. In ieder geval als je zo traag eruit komt als Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Whaha El Ahmadi die neemt het verdedigende werk van Van der Heijden maar eventjes over na de grootste ziekenhuisbal zonder dat Van der Heijden onder druk stond. De laatst verliest zelfs kopduels met Duplan.
 

Reza

Member
Van der Heiden is met afstand de zwakste speler van het veld. Hij verliest zijn kopduels, is slordig in zijn passing. Ik heb het gevoel dat hij ook niet beter kan. Hij is dus een miskoop.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zag in hem ook meer een back up voor Kongolo. Nu lijkt Kongolo naar links een prima keuze te zijn geweest, want die speelt een stuk beter dan in het begin van het seizoen. Van der Heijden centraal is het echter niet helemaal voor mij. Iig niet als basiskeuze.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat achterin rondgetik wat dan een seconde of tien duurt. Of een vrije trap op de middenlijn die Vejinovic moet nemen en hem twee meter achter hem tikt naar het centrale duo. Ga nou aanvallen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik was er al bang voor toen Gio on de voorbeschouwing zei dat we vandaag uit de duels moeten blijven. Als je deze ploeg met zo'n opdracht het veld in stuurt, dan is de kans heel groot dat ze het lekker op het gemakje gaan doen. En dat dit ultra matige Den Haag in de wedstrijd groeit, puur omdat ze wat meer bepalende duels winnen. Begin nou eerst maar eens door wel vol in de duels te gaan, zoals bijvoorbeeld bij Heerenveen. Als je dan met 0-2 voorstaat, kun je het altijd nog op een wat meer voetballende manier gaan doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De kaartenbak is geopend, dus vanaf nu moet Kongolo oppassen.

@Jamel: Lijkt mij ook dat Feyenoord voldoende spelers hebben die wel de duels aan kunnen gaan. Kuyt, Elia, Kramer, El Ahmadi, Karsdorp, Van Beek en Kongolo pis je normaal gesproken niet zomaar om.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De kaartenbak is geopend, dus vanaf nu moet Kongolo oppassen.

@Jamel: Lijkt mij ook dat Feyenoord voldoende spelers hebben die wel de duels aan kunnen gaan. Kuyt, Elia, Kramer, El Ahmadi, Karsdorp, Van Beek en Kongolo pis je normaal gesproken niet zomaar om.

Daarom is het ook een dom signaal van de trainer. Dit elftal moet je niet 'uit de duels laten', maar juist de duels aan laten gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze luisteren wel goed. We zijn overal minimaal 1 of 2 stapjes te laat om het duel aan te gaan. Kan ADO rustig doorwandelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Beek is geen buitenspel. Dan wil ik wel terugzien of het hands was.
 
Bovenaan