ADO - Feyenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Ah, kijk. Voor de mensen die denken dat Feyenoord alleen maar bevoordeeld wordt door de arbitrage, dit was dik buitenspel.

Net die vermoedelijke handsbal van ADO in eigen zestien was het geen buitenspel van Van Beek. Wormgoor had verder net enkel oog voor Kramer.

Maakt allemaal niet uit. Je verliest deze pot door een schijt tactiek van de trainer, waardeloos spel en een kut wissel.
 

SanMark.

Well-known member
Nee, als je dit 100x probeert lukt het misschien 1x.
Net als die goal van Veltman van woensdag... Ook zo'n onmogelijke.

Nou daar zat nog wel een verschil tussen. Veltman in het duel met Kuyt die op het laatste moment de bal ziet en op zijn voet komt, of een bal die je ruim van te voren ziet aankomen zonder tegenstander in de buurt en dan de bal zo wegschiet.

Topkeeper die Hansen.
 

JMD

Well-known member
Nou daar zat nog wel een verschil tussen. Veltman in het duel met Kuyt die op het laatste moment de bal ziet en op zijn voet komt, of een bal die je ruim van te voren ziet aankomen zonder tegenstander in de buurt en dan de bal zo wegschiet.

Topkeeper die Hansen.

Die van woensdag was nog onmogelijker idd, maar ook deze kan je normaal echt niet zo maken.
 

Pascallovic

Well-known member
Nee, als je dit 100x probeert lukt het misschien 1x.
Net als die goal van Veltman van woensdag... Ook zo'n onmogelijke.
Bij Veltman was er natuurlijk sprake van druk. Hier is daar geen sprake van. 3 spelers kunnen hem wegwerken zonder druk.
 

JMD

Well-known member
Bij Veltman was er natuurlijk sprake van druk. Hier is daar geen sprake van. 3 spelers kunnen hem wegwerken zonder druk.

Het ging mij in deze meer om: probeer die bal vanuit daar eens zo weg te schieten dat ie in die hoek verdwijnt. No way dat het je lukt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Aantal gele kaarten loopt snel op, 5 al...

Daarom zei ik al bij die eerste gele kaart voor Vejinovic dat Kongolo moet oppassen. Bij Blom gaat de kaartenbak na de eerste gele kaart vrij ver open.
 

JMD

Well-known member
Daarom zei ik al bij die eerste gele kaart voor Vejinovic dat Kongolo moet oppassen. Bij Blom gaat de kaartenbak na de eerste gele kaart vrij ver open.

Nou moet ik zeggen dat ik het met alle kaarten eens ben... Het zijn vooral de spelers die dat doen.
Alleen die van El Ahmadi is twijfelachtig.
 
Bovenaan