ADO - Feyenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe kan dat je het bij een andere club altijd zo zonnig in ziet en bij je eigen club zo zwartgallig als de pest ?

Snap je dat niet? Een nederlaag is positief voor PSV, dus moet je die kansen wel bagataliseren.

Hoe vaak hebben wij vandaag recht in de armen van Hansen geschoten/gekopt?
 

JMD

Well-known member
Hoe kan dat je het bij een andere club altijd zo zonnig in ziet en bij je eigen club zo zwartgallig als de pest ?

Ik zeg toch nergens d?t ze nog gaan scoren, maar alleen dat het nog kan. Als je 10 minuten voor tijd al zegt dat je niet meer gaat scoren dan slaat dat nergens op.

Nu Vermeer mee... Het zou wat zijn geweest.
 

inhethoekje

Active member
Verdiende nederlaag na de zoveelste eigen goal van van Beek.
(wat een nivo, een bal zo weg proberen te werken, en als het nou de 1e keer was,neen Sven vindt het leuk dit vaker te doen)

En het zou Feyenoord sieren die Bilal 3 wedstrijden te schorsen wegens te opzichtig matennaaierij.
 

JMD

Well-known member
Ik zeg toch nergens d?t ze nog gaan scoren, maar alleen dat het nog kan. Als je 10 minuten voor tijd al zegt dat je niet meer gaat scoren dan slaat dat nergens op.
Overigens mogen anderen dat dan wel zeggen over tegenstanders van PSV?? PSV - Excelsior 1-0 na 85 minuten: 'Excelsior gaat niet meer scoren'. ADO - PSV 1-2 na 85 minuten: 'ADO gaat niet meer scoren'. Met tussen aanhalingstekens steeds het geposte door DVK-ers....

Dus anderen zijn n?t zo zwartgallig...
 

JMD

Well-known member
Ongelooflijk en wat een verschil met zijn commentaar in het PSV topic van gisteren. Het doet RSDG achtig aan.

Want? Heb nergens gezegd dat PSV zou gaan verliezen, maar wel dat de 2e helft een wanprestatie was en je na de 2-3 de 3-3 zag aankomen... En dat het me aan VVV - PSV deed denken. En dat PSV het zich veel te moeilijk maakte. Was na die eerste helft nergens voor nodig.
 

SanMark.

Well-known member
Overigens mogen anderen dat dan wel zeggen over tegenstanders van PSV?? PSV - Excelsior 1-0 na 85 minuten: 'Excelsior gaat niet meer scoren'. ADO - PSV 1-2 na 85 minuten: 'ADO gaat niet meer scoren'. Met tussen aanhalingstekens steeds het geposte door DVK-ers....

Dus anderen zijn n?t zo zwartgallig...

Misschien is dat gedrag er zo gekomen omdat jij daar al tig jaar terug mee bent begonnen...

Dat zijn allemaal JMDtjes. Maar dat ontgaat je natuurlijk volledig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bruggink en De Boer leggen goed uit waarom je Kazim niet hoeft op te stellen en je beter Kramer kan laten staan.
 

Miramar

Well-known member
Niet professioneel genoeg om mee te doen om de bovenste plaatsen. Bronckhorst met zijn wissels.....twee van die halve wilden erin die heulemaal niks kunnen.
 

JMD

Well-known member
Misschien is dat gedrag er zo gekomen omdat jij daar al tig jaar terug mee bent begonnen...
Yeah right.

Dus als er veel gezogen wordt in topics is dat allemaal omdat jij daar ooit mee bent begonnen?? Is ook niet zo.
 

SanMark.

Well-known member
Yeah right.

Dus als er veel gezogen wordt in topics is dat allemaal omdat jij daar ooit mee bent begonnen?? Is ook niet zo.

Dat ik op een andere manier benaderd word door sommige leden heb ik uiteraard voor het grootste gedeelte aan mijzelf te danken ja. Maar dat geld voor de meeste leden hier.

Je krijgt wat je zaait.
 
Bovenaan