3FM Glazen Huis

zwammy

Well-known member
Zwammy zegt geloof ik dat mensen naar het glazen huis gaan, een beetje van de stad zien en dan denken "heej, hier moeten we nog eens terug komen."

Jep, dat zei ik.

En als je dan een mooi stadscentrum zoals Breda of Maastricht ziet zul je als leek eerder zeggen tegen je vrouw hier wil ik wel een weekendje heen als dat je naar Heerlen of Helmond gaat.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nogmaals, Heerlen weet heus wel dat ze geen volle zalen trekken en SR is er niet voor promotie van je stad. Ze hebben hier in Heerlen een mooi plein en dat is uitstekend belicht, met de kerk en het Glaspaleis erbij. Een leek zou juist denken: Oh, dat ziet er nog best leuk uit, laten we eens gaan kijken. En vervolgens komen ze nooit meer, maar dat terzijde.

Heerlen is verder ook geen 'losse' stad, zo'n beetje alles wat stad of dorp is, ligt hier aan elkaar vast
 

Janssen

Well-known member
Ze hebben hier in Heerlen een mooi plein en dat is uitstekend belicht, met de kerk en het Glaspaleis erbij. Een leek zou juist denken: Oh, dat ziet er nog best leuk uit, laten we eens gaan kijken. En vervolgens komen ze nooit meer, maar dat terzijde.

Ja, dat is dus precies wat ik zei.
 

Janssen

Well-known member
Nou jullie snappen wel dat ik hierop ga bieden.

a974a464a5cd7d40a7d8d680f54b3cff.jpg
 

Mario

Well-known member
Geld betalen om vrijwillig naar Kerkrade te gaan, en dan ook nog eens een wedstrijd tussen Roda en Ajax te gaan bekijken ... bestaan die mensen echt?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geld betalen om vrijwillig naar Kerkrade te gaan, en dan ook nog eens een wedstrijd tussen Roda en Ajax te gaan bekijken ... bestaan die mensen echt?

Je kan ook een kaartje kopen en niet gaan. Je hebt bij clubs seizoenkaarthouders die praktisch het hele jaar geen wedstrijd bezoeken.
 

Joost

Well-known member
Dinsdagavond en het plein was afgesloten want het was te druk.

En ik heb nog nooit zoveel kerstmannen bij elkaar gezien.
 

gevegt

Well-known member
Ik zag vanmiddag een huilende DJ omdat een gift hem zeer emotioneerde.

Er zal wel een video van zijn, want dit wordt een beroemd stukje.
 

Janssen

Well-known member
3FM Glazen Huis 2015

3FM Glazen Huis 2015

Ik zag vanmiddag een huilende DJ omdat een gift hem zeer emotioneerde.

Er zal wel een video van zijn, want dit wordt een beroemd stukje.

Dat was vanwege een heel jong koppel dat hier vlakbij verongelukt is. Op hun begrafenis is gecollecteerd voor SR en met nog wat andere collectes was in totaal 7000 euro opgehaald.
 

gevegt

Well-known member
Dat was vanwege een heel jong koppel dat hier vlakbij verongelukt is. Op hun begrafenis is gecollecteerd voor SR en met nog wat andere collectes was in totaal 7000 euro opgehaald.
Klopt. Ik moet toegeven dat zelfs ik er even week van werd.
 
Bovenaan