Keyser S?ze
New member
Zwammy zegt geloof ik dat mensen naar het glazen huis gaan, een beetje van de stad zien en dan denken "heej, hier moeten we nog eens terug komen."
zwammy is onnavolgbaar dus je zou zo maar gelijk kunnen hebben.
Zwammy zegt geloof ik dat mensen naar het glazen huis gaan, een beetje van de stad zien en dan denken "heej, hier moeten we nog eens terug komen."
Ze hebben hier in Heerlen een mooi plein en dat is uitstekend belicht, met de kerk en het Glaspaleis erbij. Een leek zou juist denken: Oh, dat ziet er nog best leuk uit, laten we eens gaan kijken. En vervolgens komen ze nooit meer, maar dat terzijde.
Nou jullie snappen wel dat ik hierop ga bieden.
Ja hoor, in de maatschappij worden die mensen ook wel supporters genoemd.
Ja hoor, in de maatschappij worden die mensen ook wel supporters genoemd.
Geld betalen om vrijwillig naar Kerkrade te gaan, en dan ook nog eens een wedstrijd tussen Roda en Ajax te gaan bekijken ... bestaan die mensen echt?
Ik zag vanmiddag een huilende DJ omdat een gift hem zeer emotioneerde.
Er zal wel een video van zijn, want dit wordt een beroemd stukje.
Klopt. Ik moet toegeven dat zelfs ik er even week van werd.Dat was vanwege een heel jong koppel dat hier vlakbij verongelukt is. Op hun begrafenis is gecollecteerd voor SR en met nog wat andere collectes was in totaal 7000 euro opgehaald.
Klopt. Ik moet toegeven dat zelfs ik er even week van werd.
Klopt. Ik moet toegeven dat zelfs ik er even week van werd.
Ik had hetzelfde.
Janssen, misschien moet je toch eens onbevangen een kijkje gaan nemen. Het is echt heel speciaal daar.
Ik zou niet weten wat er speciaal aan is.