inhethoekje
Active member
Berend is rechters dan jij bent.
Hij is zo rechts dat hij nooit linksaf slaat.
Tuurlijk, daarom zijn oproep om Wilders stemmers te weren op de zwarte cross.
Berend is rechters dan jij bent.
Hij is zo rechts dat hij nooit linksaf slaat.
Als ik ME''er was geweest had ik dit crackhoofd finaal de tering geslagen.
Tuurlijk, daarom zijn oproep om Wilders stemmers te weren op de zwarte cross.
Ja natuurlijk! De fik er in met die snol!
Hij ziet Wilders als een linksradicale.
Inwoners van Sittard en Breda, ze lopen alleen maar in de weg, afjagen die ellende en neerknuppelen als waren ze zeehondjes.
Ga jij die docu nog eens goed kijken en kom dan nog maar eens terug, Jolink is een hele nare man.
De zanger van Racoon, de kapsones van die man, het was stuitend om te zien, die bassist stond overigens ook zwaar voor lul met die haar drol op zijn hoofd.
Hij probeert altijd de beweginkjes van Joe Cocker te imiteren.
Je zou haast zeggen, imiteer hem zoals hij nu is.
En de F16's startklaar zetten.En voor de zekerheid met een vlammenwerper eroverheen.
Inwoners van Sittard en Breda, ze lopen alleen maar in de weg, afjagen die ellende en neerknuppelen als waren ze zeehondjes.
:duim:Hij probeert altijd de beweginkjes van Joe Cocker te imiteren.
Je zou haast zeggen, imiteer hem zoals hij nu is.
Haha, Bennie ( ik mag Bennie zeggen ) is een eigengereide rechtse mislukte kunstenaar die net als Wilders een populist is en net als Wilders zo min mogelijk praat met 'het volk'.
En de F16's startklaar zetten.
Plus de cavalerie.
Ik heb meerdere malen met hem gesproken. Als hij op tournee is, is het de grootste eikel die je je kunt voorstellen. Kom je daarbuiten met hem in gesprek is het leuk ouwehoeren.Jolink is een infantiele zanger die met zijn T shirts met kinderachtige opdrukken nog steeds denkt dat hij scherp uit de hoek komt..