3FM Glazen Huis

Joost

Well-known member
Dat was vanwege een heel jong koppel dat hier vlakbij verongelukt is. Op hun begrafenis is gecollecteerd voor SR en met nog wat andere collectes was in totaal 7000 euro opgehaald.

Dat meisje kende ik overigens. Heeft op dezelfde middelbare school gezeten en haar broer is een vage kennis.
 

inhethoekje

Active member
Toch mis ik Eric Corton (Oosterbeek rules!) en die dj die nu naar Radio 2 is gegaan,die brachten er toch een beetje meer sjeu in dan dat blonde meisje die botox heeft ingespoten en nu hamsterwangen heeft.
 

inhethoekje

Active member
Nu is het wachten op de eerste beste autist die jou gaat corrigeren dat het langer is dan twee uur en dat je waarschijnlijk de Thalys bedoelt.

O, ik haal die 2 altijd door elkaar, in mijn wereld rijden ze beiden elke dag heel hard naar Parijs om daarna weer heel hard terug te rijden,toch?

Of ga jij nou zeggen dat er eentje elke dag door die tunnel onder het kanaal rijd om dronken Engelsen op de Wallen af te zetten en ze weer naar huis te brengen met een SOA?
 

JFK

Well-known member
Toch mis ik Eric Corton (Oosterbeek rules!) en die dj die nu naar Radio 2 is gegaan,die brachten er toch een beetje meer sjeu in dan dat blonde meisje die botox heeft ingespoten en nu hamsterwangen heeft.

Eric Courton is een goede peer.
 

Janssen

Well-known member
Het wordt tijd voor een meeting dat is wel duidelijk. En dan niet zo'n suffe met een wedstrijd bezoeken enzo. Gewoon ordinair tanken en dan een beetje vechten.
 

inhethoekje

Active member
Ja maar die is lelijk met dat gepantserde smoelwerk!
Nu is het wachten op een bijdehand die gaat lopen bl?ren dat we commentaar gaan leveren op BN'ers.

Het ging me meer om haar billenpartij,als fervent billen aanhanger bedacht ik me opeens dat ze best een flinke reet moet hebben.

Dat hoofd daar past altijd een Appie tas op,en anders wel eentje van Dirk.
 
Bovenaan