3FM Glazen Huis

JFK

Well-known member
Jullie hebben geluk dat ik in een milde kerstbui en bovendien nuchter ben. Anders had ik jullie even digitaal de tyfus geslagen met 1 hand op de rug.

Dat vind ik erg vriendelijk van je die kerstgedachten. Ik hield het slechts 1 post vol. Daarna verval je weer in je oude niveau.
 

inhethoekje

Active member
Of de dikke BMW eroverheen laten karren? Je weet wel waar die wandelende zak pudding een aantal maanden geleden mee in het nieuws kwam uit het Drentse Oranje.

Was laatst bij Pauw, na 3 dagen kwam ze erachter dat ze een arm had gebroken,door al dat vet duurde het even voor de eerste pijnscheut erdoorheen kwam.

Waarom vallen vrouwen altijd zo dom, een vent valt gewoon lomp op zijn bakkes maar vrouwen krijgen het altijd voor elkaar om als een krijsend varken over een kiezelsteen te struikelen.
 

JFK

Well-known member
Was laatst bij Pauw, na 3 dagen kwam ze erachter dat ze een arm had gebroken,door al dat vet duurde het even voor de eerste pijnscheut erdoorheen kwam.

Ik was op dat moment met vakantie, ik kreeg er niets van mee. Totdat iemand mij daar op attendeerde niet zolang geleden.
Even op YouTube de filmpjes bekijken en ik trok gelijk een paar blikjes pils open. Wat heb ik genoten.
 

inhethoekje

Active member
Ik was op dat moment met vakantie, ik kreeg er niets van mee.

Nu je het zegt, heb vrij tot 5 januari en verveel me nu al kapot.
Deze week lukt nog wel ivm veel eten en drinken met de kerst,maar ik zou niet weten wat ik daarna moet doen,denk dat ik gewoon door blijf zuipen tot 4 januari 22.00 uur.
 

gevegt

Well-known member
Of de dikke BMW eroverheen laten karren? Je weet wel waar die wandelende zak pudding een aantal maanden geleden mee in het nieuws kwam uit het Drentse Oranje.
Ik moest weer spontaan lachen. Ik hoor haar direct weer janken.
Mooiste tv moment van het jaar.
 

JFK

Well-known member
Ik was op dat moment met vakantie, ik kreeg er niets van mee.

Nu je het zegt, heb vrij tot 5 januari en verveel me nu al kapot.
Deze week lukt nog wel ivm veel eten en drinken met de kerst,maar ik zou niet weten wat ik daarna moet doen,denk dat ik gewoon door blijf zuipen tot 4 januari 22.00 uur.
Ik heb nu ook vakantie en ik ga elke dag een paar glazen drank in mijn gezicht gooien.
 

inhethoekje

Active member
Venlo om de hoek van Heerlen?

Misschien je topografische kennis wat updaten. Dat is net zo ver als van Rotterdam naar Haarlem, Amersfoort of Tilburg.

Ja hallo,tegenwoordig ben je in 2 uur in Parijs,althans als er niemand die TGV binnen rent om te poepen.
 

JFK

Well-known member
Ja hallo,tegenwoordig ben je in 2 uur in Parijs,althans als er niemand die TGV binnen rent om te poepen.

Nu is het wachten op de eerste beste autist die jou gaat corrigeren dat het langer is dan twee uur en dat je waarschijnlijk de Thalys bedoelt.
 
Bovenaan