3FM Glazen Huis

Shayman

New member
Ik zag vanmiddag een huilende DJ omdat een gift hem zeer emotioneerde.

Er zal wel een video van zijn, want dit wordt een beroemd stukje.

Ja, was idd wel even bijzonder wat ik toevallig via een appje binnen kreeg. Ik heb er niet veel mee maar dat was wel een heel mooi momentje waar ik ook even bij moest slikken.
 

Janssen

Well-known member
3FM Glazen Huis 2015

3FM Glazen Huis 2015

deb62f35403bf120f082753e118d3d45.jpg


Heldin!
 

inhethoekje

Active member
Vanmorgen was er een man die een nummer van U2 voor zijn overleden zoontje aanvroeg.

Denk dat er om de paar uur een emomoment tussen moet zitten om de boel weer even op scherp te zetten.
 

gevegt

Well-known member
Vanmorgen was er een man die een nummer van U2 voor zijn overleden zoontje aanvroeg.

Denk dat er om de paar uur een emomoment tussen moet zitten om de boel weer even op scherp te zetten.

Ah, het is dus gewoon geregisseerd door die aandachtsgeile dj's.
 

inhethoekje

Active member
Ah, het is dus gewoon geregisseerd door die aandachtsgeile dj's.

Ik weet het niet,maar tussen die 2 items met een overleden persoon zat ook nog een item van een dj in dat huis die in Syri? is geween ook toen hield men het niet droog , dat is dus al 3 keer op 1 dag.
Zo zie je maar, niet goed eten word je huilerig van.
 

inhethoekje

Active member
Racoon was er ook, man man, wat heeft die zanger een misplaatste kapsones met dat boerenkool Engels van hem.

Tan was er ook, die verdient ondertussen ook een pak slaag met dat irritante danspasjes gehuppel van hem.
 

Janssen

Well-known member
3FM Glazen Huis 2015

3FM Glazen Huis 2015

Tan heb ik me ook weer eens ouderwets aan lopen ergeren. Op tv allemaal show maar volgens mij is dat eigenlijk een heel vervelend mannetje.
 

gevegt

Well-known member
Ik weet het niet,maar tussen die 2 items met een overleden persoon zat ook nog een item van een dj in dat huis die in Syri? is geween ook toen hield men het niet droog , dat is dus al 3 keer op 1 dag.
Zo zie je maar, niet goed eten word je huilerig van.
Of heeft Buizend Berend gewoon gelijk?
 

inhethoekje

Active member
Tan heb ik me ook weer eens ouderwets aan lopen ergeren. Op tv allemaal show maar volgens mij is dat eigenlijk een heel vervelend mannetje.

Die man is in alles nep, zelfs hoe hij loopt is over nagedacht, het baseball petje is zorgvuldig uitgezocht, alles is nep aan die man.
 

inhethoekje

Active member
Overigens pleit ik in 2016 voor een algeheel rapverbod door Nederlandstaligen, het is echt niet om aan te horen.
 
Bovenaan