3FM Glazen Huis

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb nog amper bekenden gezien op tv, dus het trekt wel degelijk veel volk van buiten de regio. En wat Joost al zegt, je hoort het ook.
 

Janssen

Well-known member
Zullen er mensen buiten Limburg daarheen gaan denk je die op het forum zitten?

Vast wel en wat zullen ze teleurgesteld zijn als ze zien dat je buiten het Pancratiusplein geen enkele bezoekwaardige plek in Heerlen hebt. Wat dat betreft nog steeds onbegrijpelijk dat het niet Maastricht geworden is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vast wel en wat zullen ze teleurgesteld zijn als ze zien dat je buiten het Pancratiusplein geen enkele bezoekwaardige plek in Heerlen hebt. Wat dat betreft nog steeds onbegrijpelijk dat het niet Maastricht geworden is.

Ze hadden inderdaad een beter visitekaartje voor Limburg kunnen uitzoeken.
 

Janssen

Well-known member
Ze hadden inderdaad een beter visitekaartje voor Limburg kunnen uitzoeken.

Als je zoiets aan wil grijpen om je provincie op de kaart te zetten zijn er maar 2 plekken waar je heen moet gaan en dat zijn Maastricht en Valkenburg. Voor al de rest gaan mensen echt niet meer terugkomen.
 

inhethoekje

Active member
Totaal oninteressant waar het huis staat, alsof er nog mensen zijn de weten waar dat huis verleden jaar of 2 jaar terug stond.
Het is hetzelfde als vragen of iemand nog weet wie verleden jaar The Voice won.
 

zwammy

Well-known member
Daar gaat het niet om. Als dat huis in een leuke stad staan gaan mensen daar later terugkomen. Wanneer het in de gribus staat niet.
 

inhethoekje

Active member
Gun Heerlen toch een kans om zich te promoten

Ik gun ze alles, er zal deze week best wat extra omgezet worden daar, maar laat een burgemeester of wie dan ook zich nu niet rijk gaan rekenen en denken dat er in augustus drommen toeristen omdat die het plein willen zien waar dat huis heeft gestaan.
 

zwammy

Well-known member
Janssen is niet objectief. Alsof de dagjesmensen voor de stad komen.

Nee, maar als het huis in Maastricht had gestaan en ik kwam daar voor de 1e keer dacht ik wow, hier wil ik nog wel een keer terug naar toe. Als dit huis in Heerlen staat denk ik, leuk een huis maar ga niet nog een keer hierheen.
 

Keyser S?ze

New member
Gun Heerlen toch een kans om zich te promoten

City marketing van Heerlen. Je verzint het niet. Het schijnt trouwens enkele tonnen te kosten om dat glazen huis in je stad te krijgen.

Daar gaat het niet om. Als dat huis in een leuke stad staan gaan mensen daar later terugkomen. Wanneer het in de gribus staat niet.

Dat begrijp ik nooit. Dat je naar een stad gaat omdat daar een glazen huis gestaan heeft. Of omdat er een start van de Tour is geweest. Ik geloof daar geen bal van.
 

Janssen

Well-known member
Janssen is niet objectief. Alsof de dagjesmensen voor de stad komen.

Wat een gelul. Ik hoef hier toch niet uit te gaan leggen dat dat huis een mogelijkheid is om je stad als geheel te promoten?

En dat je je als provincie beter kunt profileren met authentieke steden als Maastricht en Valkenburg lijkt me ook geen hogere wiskunde.
 

inhethoekje

Active member
Dat begrijp ik nooit. Dat je naar een stad gaat omdat daar een glazen huis gestaan heeft. Of omdat er een start van de Tour is geweest. Ik geloof daar geen bal van.

Je ziet op tv de start van de Tour en zegt dan tegen je vrouw:

''Zulllen we een keer naar Utrecht gaan,lijkt me een leuke stad zo te zien''.

Je huwelijk moet wel erg saai zijn als je na 30 jaar huwelijk nog nooit in Utreg bent geweest en op tv erachter moet komen dat het een leuke stad is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
City marketing van Heerlen. Je verzint het niet. Het schijnt trouwens enkele tonnen te kosten om dat glazen huis in je stad te krijgen.

Zelfs de lokale ondernemers schieten er niet heel erg veel mee op is de veelgehoorde klacht. Het volk wat erop af komt dat zijn veelal niet de mensen die graag geld uit geven. Meer de categorie arme scholieren/studenten. Verder schijnt de 3FM organisatie zelf veel waar te verkopen rondom dat huis.
 
Bovenaan