3FM Glazen Huis

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bij het huis zelf is er op zich weinig te zien. Dan kun je beter TV kijken thuis.
Elders in de stad is er wel heel veel te doen en dat is erg leuk.

Ja, er is heel veel te doen en het viel me nog best mee qua prijs. Alleen het eten is lachwekkend duur. Halve baguettes voor 5 euro?!? Wafels die normaal 1,50 zijn, zijn nu 4 euro.

Oh, mocht er iemand zijn die naar een schone wc wil: In het glaspaleis (de bieb), kun je gratis plassen. Hoef je niet bij de Mac in de rij te staan en 50 cent te betalen
 

Mario

Well-known member
Ja, er is heel veel te doen en het viel me nog best mee qua prijs. Alleen het eten is lachwekkend duur. Halve baguettes voor 5 euro?!? Wafels die normaal 1,50 zijn, zijn nu 4 euro.

Oh, mocht er iemand zijn die naar een schone wc wil: In het glaspaleis (de bieb), kun je gratis plassen. Hoef je niet bij de Mac in de rij te staan en 50 cent te betalen

Daarom wil men zo graag dat Glazen Huis hebben ...
 

Joost

Well-known member
Ja, er is heel veel te doen en het viel me nog best mee qua prijs. Alleen het eten is lachwekkend duur. Halve baguettes voor 5 euro?!? Wafels die normaal 1,50 zijn, zijn nu 4 euro.

Oh, mocht er iemand zijn die naar een schone wc wil: In het glaspaleis (de bieb), kun je gratis plassen. Hoef je niet bij de Mac in de rij te staan en 50 cent te betalen

Wafels haal je toch alleen bij Le Gauffra op de Bongerd?

Ik zag op de Promenade ergens een of andere exclusieve hamburger voor 6 euro. Wat ik wel positief vind is dat enkel lokale ondernemers een eettentje konden plaatsen.
 
Bovenaan