Nou, 5 minuten geweest. Dochter volledig overstuur door de drukte. Dinsdag zelf maar even gaan dan
Haha, druk was het zeker!
zoonlief vond het helemaal geweldig.
Nou, 5 minuten geweest. Dochter volledig overstuur door de drukte. Dinsdag zelf maar even gaan dan
Als er straks een Heerenveenshirt in beeld komt, dan ben ik dat :rumcolaa:
Wat ga je daar eigenlijk doen?Nou, 5 minuten geweest. Dochter volledig overstuur door de drukte. Dinsdag zelf maar even gaan dan
Heerlijk ik heb er nog niet 1 minuut van meegekregen.
Heerlijk ik heb er nog niet 1 minuut van meegekregen.
Ik ook niet. Of telt het lezen van dit topic mee?
Wat ga je daar eigenlijk doen?
Wat ga je daar eigenlijk doen?
Je zult wel heel trots zijn op jezelf!
Bij het huis zelf is er op zich weinig te zien. Dan kun je beter TV kijken thuis.
Elders in de stad is er wel heel veel te doen en dat is erg leuk.
Ja, er is heel veel te doen en het viel me nog best mee qua prijs. Alleen het eten is lachwekkend duur. Halve baguettes voor 5 euro?!? Wafels die normaal 1,50 zijn, zijn nu 4 euro.
Oh, mocht er iemand zijn die naar een schone wc wil: In het glaspaleis (de bieb), kun je gratis plassen. Hoef je niet bij de Mac in de rij te staan en 50 cent te betalen
Ja, er is heel veel te doen en het viel me nog best mee qua prijs. Alleen het eten is lachwekkend duur. Halve baguettes voor 5 euro?!? Wafels die normaal 1,50 zijn, zijn nu 4 euro.
Oh, mocht er iemand zijn die naar een schone wc wil: In het glaspaleis (de bieb), kun je gratis plassen. Hoef je niet bij de Mac in de rij te staan en 50 cent te betalen
Zullen er mensen buiten Limburg daarheen gaan denk je die op het forum zitten?
Ik was gisteren verbaasd hoeveel Hollands ik hoorde.